Beckissss

Alla inlägg under november 2010

Av Beckis - 14 november 2010 19:25

IDag är det söndag   imorgon är det skola på tre veckor och denna vecka börjar med prov! sedan vecka 47 har vi prov igen ! kan det bli tråkigare.....

Idag har jag städat mitt rum och gjort klart de, för att jag ska kunna ha tjej middag   men nu ska jag kolla på tv sedan gå ner till mitt rum och pyssla in för i morgon med saker !


Idag får ni ingen dikt kanske i morgon!

Av Beckis - 13 november 2010 19:39

Har haft det ganska tråkit idag, har tränat på prov och städat!  Men det blev ju i allafal fint!

Nu ikväll ska vi ha mys kväll   

Har inte så mkt mer att skriva nu  

Nu ska ni få höra dagens dikt !


Dikt

Mister du pengar, mister du inget.

Mister du vänner, minster du något.

Mister du kärlek, mister du mkt.

Mister du hoppet, mister du allt!

Av Beckis - 11 november 2010 21:01

Har varit på ica på prao denna vecka ! Det var inte tänk så från början men det blev så ändå !   Igår var jag med en underbar person, en som man måste vara rädd om, och inte bara lämna hur som hälst  

Kollar på Robinson NU, ja vad kan man säga om de ? är så dåligt i år ! Men men, nuska ni få höra dagens dikt <3


Dikt


Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö.
dess namn känner du nog igen
trofast vänskap heter den.
 

Av Beckis - 9 november 2010 15:37

Idag hat jag varit och  gjort mkt!

Började med att jag vaknade sedan gick jag ner på skolan för att hämta engelskan och sicka ett arbete  Sedan gick jag på ca och körde ut litte varor!

MEn jag fick ju träffa dem bästasete ial  MA, EM och JJ  


Nu ska jag snart äta försedan fara på bandy med dom bästaste igen   !

Av Beckis - 8 november 2010 12:25

  Idag är man ledig för man var ju smart och hade praktiken förra veckan ist för denna vecka   .

Nu litter jag här och väntar på att Jenfa ska komma för det var länge sedan jag träffade hon   . Annars är det väl inte så mkt mer att skriva jus NU!

Nu ska ni få höra dagens dikt!


Dikt

Dina ögon kan glittra
Din mun kan le
Men kyssen jag önskar
Kommer du aldrig att ge

 

Declan   

 

Av Beckis - 7 november 2010 21:32

Nu sitter man här och skriver för manhar inget annat att göra tror man, men i själva verket har man massor att göra!  Men jag kolllar ist på tv än att göra någon nytta nu på kvälls kvisten! Har varit ute en stund ikv och sedan gick jag in och då fick jag en rijäl host atack   JA ja.... Nu ska ni få höra kvällens dikt iaf!


Dikt

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Av Beckis - 7 november 2010 18:57

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would you feel the same
If I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
'cause I know I don't belong here in heaven...oh

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
Would you help me stand
If I saw you in heaven?
I'll find my way through night and day
'cause I know I just can't stay here in heaven... oh ooh

Time can bring you down, time can bend your knees uh uuh
Time can break your heart, have you begging please...begging please

Beyond the door there's peace I'm sure
And I know there'll be no more tears in heaven...

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would you feel the same
If I saw you in heaven?
I must be strong and carry on
'cause I know I don't belong here in heaven...
here in heaven...

Älskar den låten och hälst när Declan Galbraith sjunger den  

Av Beckis - 7 november 2010 14:47

Han tycker jag är så snygg/söt!  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards