Beckissss

Alla inlägg under september 2012

Av Beckis - 29 september 2012 15:57

Ja då var det lördag och det väntas middags bjudning :) kul de, så vi håller på för fullt och lagar tacos :) en bra mat då man blir många :D hihi, sedan blir det bara en mysig tjej kväll med Dina :D kolla film och bara mysa och skratta :D härligt de!! trist bara att det blev så dåligt väder, hade hoppats med klart väder ute så det inte skulle bli så mörkt så jäkla fort :( men den turen hade man inte denna gång :P haha men så kan det vara :D hihi!! denna vecka har gått så förbaskat fort tkr jag, så det är bara 18 dagar kvar till sjag fyller 17 :D Känns bra, inte så långt kvar till körkortet då :P ahah!! jaja, ni får ha en bra kväll alla!! för jag kommer nog ha en underbar kväll :d <3

Ha en härlig lördag!!  

Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 27 september 2012 08:13

   

Idag så ska jag få färga mitt hår äntligen :D


Puss och kram

                           // Beckisss<3

Av Beckis - 26 september 2012 17:36

Jaha, då har man varit hemma idag för man inte knappt har sovit ngt inatt :( inte kul, så orkade inte fara i morse.. menmen, imorgon så far jag iaf, för då ska jag färga håret oxå :D kul de! men vet inte vilken färg än :P men ska bli skönt att fära håret iaf!!

Ska beställa skor ikväll med :) så hoppas bara att dom finns de tre par jag vill :D hihi.. Ja här regnar det och trist och kallt :( gillas inte, fast ändå vill jag ha snö, men den kommer väl snart den med :D!! 

Ha en bra kväll alla!! <3

Duktig violinist!! :)


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 23 september 2012 19:59

Ja då var det söndag ikv och x-factor:P idag har man hunnit med massor tkr jag, har inte gjort så mkt men de jag har gjort har jag kunnat hållit på med länge :P hihi har kört moppe och varit och taggit lite billder, kommer in ngn gång i veckan :P hihi, har spelat lite fotboll och varit hos momma:) ja sedan har jag inte gjort så mkt mer :)

Imorgon fårm iaf sovmorgon, får åka med momma för hon ska väg och jobba, så lite tur har man iaf :D hihi<3


ha en bra kväll :D


Puss och kram

              //Beckisss<3

Av Beckis - 22 september 2012 19:30

Idag så har jag, pappa och bror varit till rossön och hälsat på hos farmor och farfar :) sedan for vi hem och så for jag ut med pappa och övningskörde! var jätte kul!! hihi..Har inte så mkt att berätta!

Så nu kommer de lite bilder iaf!! :D

   

 

     

Hannahs och min humor!! haha, gud vad kul vi hade då vi gjorde detta:P  hihi


Ha en braa kväll :)

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 21 september 2012 21:31

Jaha, då var det äntligen helg och nu sitter man framför tv och chillar, denna helg sitter man ensam och har ingen att skratta med, saknar förra helgen, men hoppas på att det inte tar för länge tills nästa gång :D jaja, har nyss kommit hem från byn, hände inte så mkt där så vi for hem!! Har inte laggt in bilderna på datorn än och orkar inte göra det ikv så får bli en annan dag!! ha en bra kväll!!

 

Hannah och jag från förra helgen.. Kan ju undra vad vi gick på!! jo det sk ajag säga, det heter socker ::P haha

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 21 september 2012 12:04

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade, men har haft mycket att göra nu :P hihi, har inte ens lust att blogg, men så kan det vara ibland!

Nu sitter jag på skolan och väntar på att ska ha engelska i två timmar.. inte kul, men det kommer nog gå bra de med!! hihi jaja, i helgen blir det en lugn helg hemma :P hihi.. ska försöka att städa!! men kommer nog skriva mer sedan, och så kommer de upp lite bilder tror jag med :p hihi!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 17 september 2012 20:08

Ligger nu i sängen och kollar på 112 liv och död, är jätte trött så jag tror jag snart somnar.. Men det är ju ändå roligt att kolla på tv så det blir en stund jag blir uppe iaf :D hihi!! Då  det är reklam så lyssnar jag på musik och sjunger! :) tkr det är jätte kul att sjunga det är ju ännu mer roligt då man kan  låtarna utantill :)

men denna låt håller jag på att lära mig nu iaf :)

Denna låt är sååå bra :) 

Puss och kram

               // Beckisss<3


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards