Beckissss

Alla inlägg under juli 2011

..

Av Beckis - 30 juli 2011 23:20

Tar ett uppehål nu....

Av Beckis - 27 juli 2011 18:03

               

Av Beckis - 27 juli 2011 17:51

Jag och Majlini cyklade ju till rossön i förr går, det gick bra men det var jobbigt ca 1,5 mil cyklade vi allt som allt det tog 1h.. Stolt... Sedan när vi skulle hem så ringde vi efter skjus.. Årka cykla hem tyckte vi :P KOmmer komma bilder sedan... Ja har inte hänt så mkt... I morgon jobbar man och ikv så ska man kanske bada med fia, fast de är inget som är bestämmt än :) Puss puss kommer bilder snart :)

Av Beckis - 24 juli 2011 23:31

Idag så har jag haft lördag hella dagen, lite trygt när alla sä'ger att det var söndag, när jag viste att det var lördag... Fast blev ned röstat på direkten... Men iaf så iad fölkde jag med A-L när hon skjusade Maja till teatern :) Så då fick man se skogsnäs och se lite av teatern... De va kul, sedan ikv så har jag klippt gräset och varit hos min älskade maja ♥ Och nu sitter jag här och ser på film och gör ett blogg inlägg :) Imorgon så ska jag och Maja cykla till rossön, och se vad dom gör och sedan så ska vi väll bada och kankse padla kanot :) Men det är inte säkert att de blir än!! beror på vädret :D Puss puss ♥♥



//Beckisss

Av Beckis - 23 juli 2011 21:55

Ja,nu kommer det ett blogg inlägg......

Jaha, då har man gjort ännu en dag på ica... De var lite segt och jobba, men det gick bra :) Ewe skulle ha jobbat sin  sista dag, emn då blev hon sjuk elr nått.... Ja som sagt så har det gått litte åska här, inte så jätte mkt men det gick!..  I efter middag efter vi hade ätit så for jag och mamma till DIna och Madde. De va tänkt att jag och Dina skulle hoppa stutsmatta, men de gick  ju åska och de rengnade, så de gick inte..  Så hon ville leka med BARBIE så då gjorde vi de och så lyssnade vi på musik :) Sånu ligger jag i soffan och kollar på en film :) Kommer några bilder i morgon kankse :P är inte riktigt säker, få se om jag orkar :P men puss och kram ♥



I love you♥

Av Beckis - 22 juli 2011 16:39

Förlåt för at tjag inte har bloggat nu på några dagar...

Men har haft fullt upp...

itisdags jobbade jag, det gick bra... Sedan på kvällen så for jag till rossön för att sova där tills på onsdag, för att sedan kunna vara med Livia, Gustav, Eliaz och Oskar...Sedan så badade vi och bastade på tisdags kväll... Jag och oskar bastade till 00.15, de var jätte skönt att basta, var flera månader sedan jag gjorde de senast :P JAja, for hem på onsdag kväll till backe för att sova och sedan upp och jobba på torsdag.... De gick bra, fast de var lite drygt...På kvällen när pappa kom hem så fick ha skjusa mig till rossön igen för att  jag skulle sova där den natten med :P JA så idga har vi inte gjort så mkt mer än att bada, spela fotboll och haft vatten krig, fast de var inte oskar med på :D SÅ nu ska vi snart äta och sedan blir det väl att fara hem, men först ska vi ätas jordgubbar med gradde elr vanilj yougurt((stavning)

JA så nu vet ni vad jag har haft för mig dom senaste dagarna... Kommer komma några bilder, nöär jag kommer hem ':P puss och kram


                                                  
                                 //Beckisss♥

Av Beckis - 18 juli 2011 22:01

Sitter och skriver med en underbar människa.... ♥


Idag så var jag hos fia och hälsade på, gud vad längesedan vi träffades, men det var jätte kul iaf :D Har inte hänt så mkt mer :) Regnar iaf fortfarande iaf :((


Blir ett kort inlägg!!! Ska fortsätta att se johan falk nu :) Ska jobba imorgon med :(



Puss Puss älskar er! ♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards