Beckissss

Alla inlägg under mars 2011

Av Beckis - 25 mars 2011 21:18

Sitter nu hos min vän sofia, och väntar på henne, för hon lägger sina underbara barn :) Själv satte jag mig med hennes dator och gör ett inlägg:) Jag lyssnar på the rose och då tänker jag på min morfar som inte finns längre :'( Annars sikriver jag med en underbar person som mutrar upp mig <3 Men jag kollar oxå på let's dance:) jag tkr att de e kul och titta på :)


Igår kväll så var 6-9 an till östersund och kollade på en musikal på strosjöteatern, det var bra tkr jag, fast jag var inte så pigg på att fara och se den, för jag tkr inte om att åka buss med skolan, fast de var ju två st som gjorde den värld att fara... så vi kom hem från östersund kl 12 typ... nä nu kommer sofia, så nu sak vi prata lite, innan an går hem:) puss och hej<3

Av Beckis - 23 mars 2011 16:31

Lyssnar på underbar musik, och sitter och tänker på allt och ingenting! Har inte varit så jätte kul på skolan idag, är så less..... Fast de är nog inte bara jag:? :) Fast de är väl bara att stå ut dom veckorna som är kvar !!! vet inte ens vad jag ska ha för kläder på skolanslutningen??? Just nu väntar ´jag på att maten ska bli klar och sedan kankse så bilrdet att man är med någon kompis och så :D  Det kankse blir något fler inlägg sedan :d när jag har kommit hem :) puss och kram

                                                  
                        // Rebbeeriksson

Av Beckis - 20 mars 2011 20:47

Har just sett sista avsnittet av solsidan, var ju ganksa bra dag och gita sig för dom tkr jag:P Just nu sitter jag på facebook, och skriver med en underbarperson och snart börjar big brother :D Efter de så ska jag sova, så man är pigg i veckan:D

Tack och godnatt underbara katt:)

Av Beckis - 20 mars 2011 14:12

  2011-03-19

Av Beckis - 19 mars 2011 18:19

Idag har jag både kört och åkt skoter:) de har varit jätte kul, har haft jätte bra väder idag.. fast jag har inte bara gjort de vi har fiskat med :) det var en helt lyckan dag... :D har inte så mkt mer att berätta, blir kankse någon mer inlägg sedan orkar inte skriva mera nu :P!

Av Beckis - 18 mars 2011 23:59


Några låtar vi sjöng:P


Av Beckis - 18 mars 2011 23:36

Då var det slut på fredagen oxå! har varit en lyckad fredag kväll iaf skolan ska man inte prata om! en positiv sak på skolan idag var väl att vi slapp engelskan för läraren kom aldrig sedan hade man svenska typ i 15 minuter för att dom som ville fick gå och spela fotboll med flkting barnen fick göra de!!! de va en bästa på skolan...

sedan följde jag med fia på dagiset och hämtade hennes underbara flickor, sedan följde jag med henne på ica och bestämmde att vi skulle äta på gårn ikv, så fias pappa kom och hämtade barnen för att vi skulle kunna vara lite själva :P Så typ med sex gick vi ditt. När vi hade fått maten så hade jag bara tömmt upp halva min dricka och då frågade sofia vill du ha lite av min burk dricka? och jag viste nog inte vad jag svarade på för jag sa ja tack och när hon hade tömt upp så tömde jag upp restn av min dricka :P hon blev skojsingt sur på mig:P sen höll vi på att fjanta oss typ hella tiden !! de va jätte kul... sedan när vi typ hade ätit klart så kom hennes mamma med ena dottern för hon skulle bort! efter de så gick vi hem tilll henne och lysnade på musik och sjöng till låtarna vi letade ju inte direkt egeter dom nyaste låtarna vi letade efter ganska gammla låtar :P men det var onget fel på dom :) de va jätte kul kväll ikväll, fast de är inte de enda vi har gjort vi har gjort massor av andra saker oxå !! Fast vi har ju aldrig tråkit när vi gör ´saker....





Orkar inte skriva mer nu ska kolla runt på datorn kolla på tv sedan sova :)

Av Beckis - 17 mars 2011 20:21


Den sätts faktist på hjärnan  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards