Beckissss

Alla inlägg under november 2011

Av Beckis - 30 november 2011 20:15


Bild på mig :P hahah


     Mina kusiner som jag saknar <3

Av Beckis - 30 november 2011 18:19

Dagen har välvarit bra..... Har inte hänt något kul idag.

Nu sitter jag och kollar på tv, ska snart till att plugga till ett prov som vi har nästa vecka. Imorgon ska jag klippa mig :) eller toppa iaf, sedan gå vi väl se...


Bussen körde jätte sakta i morse, var sent i väg och seg hem... Kom till skolan 8.15 och hemma 16.30


Jaja har inget mer att berätta!



Puss och kram

                       // Beckisss<3

Av Beckis - 29 november 2011 17:43

Hem kommen från skolan, trött och less... Har varit kul, men ändå tråkit på skolan :p hahahahahahaa.... Jaja, idag när jag kom hem med bussen så gick jag på dagis och hälsade på, var inte så många barn kvar men några var det kvar :P

Fick träffa fia med barnen också :) <3


Nuu sitter jag och kollar på tv ska snart gå ner i mitt rum:) har blivit så mysigt i mitt rum nu :D

Kommer kanske en bild på mitt rum senare



Puss och kram

                       // Beckisss<3

Av Beckis - 29 november 2011 09:17

JA då sitter man och  ska  snart ha svenska... Kul... Eller inte..

Fast vi gör inte så mkt på svenskan vi håller på med uppg till en bok som vi har läst..

Lysna på musik och skriva :P hahah

Nu kom läraren, måste sluta :P ahah.....

Hörs sedan :P



Puss och kram

                       // Beckisss<3

Av Beckis - 28 november 2011 17:27

Första dagen på skolan på två veckor.. Det var tråkit och trött sammnt:P Jag och veronica gick på dollar, köpte en dator mus :P ahah ass snygg!! nu kollar jag opå tv och lynsar på tv :P ahah ovanligt (NEJ)


Kort inlägg nu.... Har inget att berätta


Puss och kram

                       // BEckisss<3 

Av Beckis - 28 november 2011 06:44

Ja idag är det måndag och skola :( Vaknade kl 5 och trodde att jag hade försovit mig :O inte kul, sedan kollade jag på kl och då hade jag 45 minuter till att sova :) glad man blir då... Nu sitter jag med datorn och väntar på att jag ska gå ut till bussen för att kunna fara till ström :(( Vill inte på skolan, vi slutar ett och har inget att göra då :o( hihi tråkit... 

Nu lysnar jag på musik!! Idol skivan ;) <3 hoppas jag får den i julklapp eller högtalare till min dator så jag kan lyssna så man hör :D Nä nu ska jag ta och göra mig klar för att gå strax :)

Vi hörs sedan idag!!!


Puss och kram


                     // Beckisss<3

                      

Av Beckis - 27 november 2011 20:06

Hej!...

Igår kväll så var jag, min bror, adam och majlinis på fjällsjögården och lysnade på musik  :) var ett band från ström som var där och spelade :D Det var grymt roligt och mysigt!!! Kom hem kl 1... somnade halv 3 :P


Idag, så har jag kollat på film i princip hella dagen, så skönt :) sedan ikv så var jag på julskyltning :) var jätte kallt!!...
Men kul, träffade en person som jag inte har träffat på ganska länge :) <3

Nu kollar jag på Gustafsson 3 tr:P haha


Imorgon är det skola :):( både roligt och tråkit....

Slutar kl 1 men kommer inte hem för än kl kvart över 4!! Dryga måndag man har :P


Nä nu ska jag kolla på tv, sedan släcka och sova :)



Puss och kram

                               // Beckisss<3

Av Beckis - 26 november 2011 09:22

Igår så lämnade äntligen Molly idol...Tkr inte om henne!!!!


God morgon på er, hoppas alla har sovit gott :) för det har jag gjort iaf :D Igårkväll så damsugade jag, dammtorkade och torkade av golven :) Fixade också ljusslangen så den sitter med dörren intill mittrum :) idag så ska jag plocka av skrivbordet och bordet brevid sängen :) Så det blir litte mer fix idag :) Känner mig jätte duktig!!!

Ikv blir det v'l någon film om det inte finns något på tv att kolla på!!

Nu sitter jag med datorn och lyssnar på musik, det är bara jag som är vaken tror jag, för jag hör ingen uppe iaf....

Lyssnar på nanne grönvalls nya skiva... 


MEn vi hörs senare idag :D


Puss och kram

                    // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards