Beckissss

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Beckis - 20 november 2011 19:39

Hej kära vänner... Hoppas ni mår bra!? JAg mår iaf jätte bra, börjar känna mig trött, måste snart gå och sova, ska upp strax efter 5 i morgon.. INte kul, fast ändå kul, ska bli kul att vara med frånmorgon, men jobbigt att kliva upp.... NU kollar jag på MTV och kollar på kläder :) Måste köpa mig lite byxor.... Blir ett kort inlägg nu...


Puss & Kram

                      // Beckisss<3

Av Beckis - 20 november 2011 11:35

Det snöar här ibacke idag :) så kul, vi kanske har snö tills första advent iaf :) JA igår så var jag ju på bandy, och backe förlorade med 3-4 mot krokom.. SUr men dom spelar så fult spel... Igår kväll så gick jag, fia och L på gårn och myste, med en prat stund :) Det var kul.. Nu ska jag se Harry potter sista filmen, del 2 :) Ska bli kul och se den... :)

Imorgon så börjar praktiken igen och jag ska vara där nere kl 6 :O lite jobbigt men det går nog...

Kankse bloggar lite mer sedan<3


Puss och kra,

                      // BEckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards