Beckissss

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Beckis - 12 november 2011 16:27

JA då var det kväll igen :D JA nu på eftermidddan så har jag städat, fixat håret och sminkat mig :D Och påbörjat förrätten :P KOllade ut nu på eftermiddagen och då såg jag att det snöande :D NU snart så ska jag gå upp och fixa förrätten, kankse kommer en bild senare... JA, vad har jag mer gjort, kollat på tv chattat med folk och sedan har det väl inte blivitt så mkt mer... JA, kommer ett inlägg senare...

Puss och kram BEckisss

Av Beckis - 12 november 2011 11:34

HAr nu vaknat och har klätt på mig.. NU snart så ska jag fara ner på ica och handla för att jag ska göra maten idag.. Ja idag så ska jag städa mitt rum lite kankse eller så gör jag något anat :P haha

Just nu sitter jag med dator och lysnar på musik<3 älskar musik... MAn får aldrig förmycket av musik :P :D Det är bara saningen...

Blir ett kort inlägg nu..

PUss och kram

                       //  BEckisss

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards