Beckissss

Alla inlägg under december 2011

Av Beckis - 31 december 2011 13:49

Har pericis målat naglarna, och sitter nu och lysnar på musik :D I love music :D<3 

det är typ -20 ute idag :( trist, fast i fjol var det kallare tror jag :P 

JAg ska upplysa er att jag har typ haft min blogg i 1år och 1 månad :) haha.. Skoj det..

Nu ska jag snart till att fixa håret och sminka mig :)  Så kul med nyår!!! 

Kommer lite bilder :D

           



Puss och kram

                        // Beckisss<3

Av Beckis - 31 december 2011 12:25

Ja idag är det nyår :D så kul! Hoppas alla kommer få en bra nyår :) för det kommer jag få, eller jag hoppas det iaf :) 


Nu  snart så ska jag kolla på The Vampire Diaries fått låna serien av Majlinis :D Älskar serien :) Men det kommer säkert bilder från idag och tidigare i veckan :9 kommer komma några bilder sen i går då jag och majlinis var  i landsomberget och åkte :) haha :D så kul!!!

 



Puss och kram

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 31 december 2011 12:25

Ja idag är det nyår :D så kul! Hoppas alla kommer få en bra nyår :) för det kommer jag få, eller jag hoppas det iaf :) 


Nu  snart så ska jag kolla på The Vampire Diaries fått låna serien av Majlinis :D Älskar serien :) Men det kommer säkert bilder från idag och tidigare i veckan :9 kommer komma några bilder sen i går då jag och majlinis var  i landsomberget och åkte :) haha :D så kul!!!

 



Puss och kram

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 28 december 2011 22:09

Idag så vaknade jag kl halv 12, åt frukost sedan så for man med pappa, lillebror och kusin till ström för att kolla på en snowboardhjälm... Hittade ingen så ska kankse beställa en! :) Ikv så har jag, Majlinis, bror och Adam varit och åkt skriskor för första gången denna vinter :) Fick inte så ont i föterna!! Var jätte kul :) Jag ramlade en gång, för att jag vrikade typ foten eller något... :P Haha, sånt som händer :P JAja, i morgon så ska jag jobba och få ihop lite pengar :D 

Nu ska jag gå och fortsätta på filmen som går på 4 :D Så bra film :P HAha..


Ha en fortsatt bra kväll :D


 

Puss och kram

                       // Beckisss <3

Av Beckis - 27 december 2011 19:00

Ja, idag så har man jobbat mellan 9 och halv 5 :D Kul men ändå tråkit, blir trött men får pengar :) Har jätte ont i fingertopparna, måste börja att använda hanskar :P Haha, känner mig som en gammal tant :P HAhaha...

Nu fick vi besök av min farmor och farfar+ faster och kusiner :) så jag ska väl gå och va lite sociall :P Hahah, sedan gå med ett par skor till majlinis :D 


Puss och kram

                      // Beckisss<3

Av Beckis - 26 december 2011 18:58

God fortsättnig på er, min jul har varit jätte bra :) Haft det trevligt med familjen :) Fick både saker som är behövliga och saker som jagg önskatt mig :) kommer att komma bild på sakerna sedan :) Sedan så hade jag lovat bild på julgrannen och på pepparkakshuset :) kommer komma de med :) Vi hade iaf jätte mysigt på julafton :) På judagen så var jag till Landsomberget och åkte snowboard för första gången :) så kul! men hade inte öppnat hela backen, men halva iaf :D men det dög! 

Igår kväll så var jag med majlinis, var länge sedan vi träffades.. Sedan så gick vi och träffade gabbi, så kul, hade snökrig ute :D Kul det, blev barn på nytt!!! 

Idag så har jag vait ute, kollat på tv och lagat mat :-) blec tacokyckling :) Blev jätte gott, gott med lite annan man än bara jul mat :))


Så har min jul helg sett ut :)


Här kommer en bild som jag knäppte på julaftons kvällen :D


Tkr den blev jätte fin :D


Puss och kram

                       // Beckisss<3 

Av Beckis - 24 december 2011 11:14

God jul mina kära vänner :D Hoppas ni får en bra dag! För det ska iaf jag ha :D


puss och kram

                     // Beckisss♥

Av Beckis - 21 december 2011 17:30

Om jag van 1 miljon så skulle jag, först ta en del av pengarna och fara utomlans, sedan att investera lite nya kläder och skor :) Inte för att jag har lite av det, men man kan aldrig få för mycket :P Haha... Resten av pengarna skull ejag spara för andra behov :P  hihi finns säker mer saker man skulle vilja köpa, men jag vet inte nu vad det skulle va :P haha...

Men jag skulle säkert spara en hel del... Haha... 


Ja idag så har vi haft dans, var helt okej... Sedan har vi haft en helt vanlig dag!! Jaja, imorgon har vi bf fika och sedan så har vi pyssel... :D sedan så har vi naturkunskap och sedan så har jag prov i idrott och sedan looooooooov... Skönt... Åker typ hem 13.00:D skönt.. Åker med mormor hem, åker hem från ottsjön i morgon, så det blir nice det!!! :)


På fredag så ska jag jobba, känna pengar :) Kul det, sedan på lördag är det jul!! :) ska bli kul, har värkligen julkänsla!!:D  

Sedan till veckan jobbar jag oxå lite sedan så ska jag åka bräda :D Så kul, men min underbara "syster" majlinis :D så kuuuuuul!!!!


puss och kram

                       // Glad Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards