Beckissss

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Beckis - 9 december 2011 23:40

Alltid lika mysigt att vara hos fia... Det tråkigaste med kvällen var att inte Robin vann men men... Sånt händer, håller alltid på den som inte vinner :P hahaha Fast det var inte det ändå vi gjorde vi sjöng sing star också... Det var jätte kul,har inte sjungit på jätte länge... Fast det skulle va roligare om jag hade mina skivor med mig, finns lite mer låtar som man kan :P ahahah... 

Nu sitter jag och kollar runt på datorn medansjag ser på film :) Imorgon så är det bandy :D Hoppas att backe vinner....

Ska snart sova...Ska bara kolla  klart på filmen :D



Puss och kram och god natt 

                     // Beckisss<3


Älska alla mina riktiga vänner  

Av Beckis - 9 december 2011 17:21

JAAAAA, äntligen helg :D Gud vad skönt men helg :) Fredags idol Mys ikv då :)  Så mysigt... Värsta snö stormen ute, men det är ändå kul, för det kommer ju snö :) Haha.... Ja nu kollar jag på tv och väntar på maten :P  hahah...

Vem hoppas du vinner ik??.... Jag hoppas på att ROBIN vinner, hans vinnar låt öär 1000ggr bättre än Amanda F...

Kanske kommer ett inlägg ikv med :)


pUSS OCH KRAM

                          // Beckisss<3

Av Beckis - 9 december 2011 09:23

Då var det skola igen då... Sitter nu i Ä13 och har lektion(KOmmunikation) Inte det roligaste för vi har det ända till 11.20 Det är 2 h kvar... Sedan resten av dagen så har vi Människor miljöer ända till 15.15 Kul de... 


Ikv så är det IDOL som gäller....




Puss och kram

                     // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards