Beckissss

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Beckis - 14 december 2011 17:47

Gla dman kan vara bara för att man har lyckats att sova hela vägen hem på bussen... Fösta gången!! :D Brukar alltid att må illa då jag somnar :D men inte idag!!!

Jajaja, ville bara säga det..

Idag så har jag varit trött fast blev bättre när jag  kom hem, för nu är jag inte trött längre :P HAha...

Nu sitter jag och bräner några skivor!! Sedan så ska jag lägga in lite julmusik på min mobil! :D KUL det.. I morgon är det torsdag! sedan är det fredag, får se vad som händer då :D

Jaja.. 


Puss och kram

                      // Glad beckisss<3

Av Beckis - 14 december 2011 08:19

Då har man kommit till skolan idag med :P Hahah jätte tråkit.. Igår hade jag jävligt ont i huvudet och har fortfarande lite huvudvärk :( inte kul, alvedon hjälper inte.. Typiskt!!

Ja nu på hälsan så ska vi läsa kap 4 kul de.... eller inte... Sedan så har vi lärande utveckling och sedan lunch... Efter lunchen så har vi idrott och sedan prov... Inte kul... Sedan så tror jag att vi har matte :p haha...! JAja..



Puss och kram

                       // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards