Beckissss

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Beckis - 19 december 2011 17:36

Bästa filmen jag har sett är Älska mig, eller det är den som berörde mig mest.

Det handlar omen flika som är mobbad i skolan. Gänget som mobbar henne tyckerhon är ful och äklig. En som är med i gängett har varit hennes bästa kompis innan. Hon tycker synd om henne längs inne. Honförsöker att ta kontakt men det går inte så bra för dom andra gör allt för att förstara hennes liv. En av killarna i klassen som är populär tkr om henne, men han kan inte visa det fult ut. Till slut så har det gått förlångt så då blir hon så ledsen och vet inte vad hon ska göra. Hon säger inget till sin mamma....


Älskar den filmen... Den är så bra... <3



Puss och kram

                      // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards