Beckissss

Alla inlägg under december 2012

Av Beckis - 30 december 2012 16:06

jaha då är det tö då.. har varit iväg idag och åkt snowboard med hannah och hennes lilla syster :) var riktigt kul men man blev jätte blöt av regnet :( hannah lärde sig och svänga rätt bra, så vi är nöjd.. inte lika bra att hon gjorde illa sitt knä :(  menmen, annars gick allt super bra... tog inga bilder för det var så tråkigt väder och så blev de inga bra!! aja.. nu snart så ska vi väl äta också.. sedan blir det väl att kolla på någon film elr sjunga singstar :D hihi!! men ha en bra kväll alla som vill ha det :P hhiihi


Puss och kram

                            // Beckisss<3

Av Beckis - 30 december 2012 10:18

Då har man vaknat, hunnit städa, äta lite och nu sitter man och kollar på film och väntar på Hannah :) Gud vad kul vi kommer ha :) hon kommer idag och far hem på tisdag :) ,em  vi kommer hinna göra så mycket ändå :) hihi.. aja ska ta och klä på mig kan ju inte sitta i pyjamas då hon kommer :P ahaha!!  hoppas alla får en bra dag, får se om det kommer upp några bilder, vi får se :) 


Puss och kram

                           // Beckisss<3 

Av Beckis - 29 december 2012 21:31

Hejsan hoppsan!!

Då har man kommit hem från en rolig dag i ottsjön :) va till min morbro och grattade han på sin 31 års dag :) Fick smörgåstårta och kex :) gott de!! sedan så fick vi köra skoter, gud vad kul det är :D hihi!! så sedan efter det så for vi typ hem.. jävligt väder att köra dit men bättre hem :D hihi.. aja har inte så mycket mer att berätta!! Jo min fina vän Hannah kommer eventuellt hit imorgon :) vi ska fira nyår och ha det jävligt bra :D hoppas nu bara att det inte händer något oväntat under natten :D <3


Puss och kram

                           // Beckisss<3

Av Beckis - 28 december 2012 21:56

ja som ni ser så håller jag på att göra om här på min blogg :) vet inte riktigt hur jag vill ha den..  så det kommer ändras ganska mycket.. håller på att göra en ny header oxå, så vi får se hur det blir.. hinner nog inte göra klart den ikv, men den kommer upp snart hoppas jag :P hihi..

Ja idag så har jag inte gjort mycket, har kollar på film med bror, hunnit med 3 filmer och sedan ikv så såg jag en själv då han var ute på byn.. den var inte så bra men dendög :) hihi.. nu snart så ska jag kolla på i rymden finns inga känslor som går på ettan.. skulle se x-man men orkade inte med den, inte den typ av film som jag gillar :P aja.. men haen bra kväll!! :)

Puss och kram

                         // Beckisss<3 

Av Beckis - 26 december 2012 16:24

Ja jag kan ju säga att julen har varit jätte bra, har bara fått julklappar som är jätte bra :) fick en dvd, en tröja, hörlurar, paj bok, te kopp.. m.m

Och idag så ha rjag varit och åkt säsongens första snowboard tur :) sjukt kul!! ramlade några gånger, men det får vara hänt :P hihi aja, har inget mer att säga så ha en bra kväll :) <3


Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 24 december 2012 16:53

Ja då var julen här och har hunnit med att vara till rossön en sväng och hälsa på där :) och nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska sluta så vi kan fira jul :) våran jul firar vi med momma och morbröder :) ska bli jätte kul :) hihi!! Så hoppas alla får en bra julkväll för det ska jag iaf ha :)


God jul från mig :)

Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 22 december 2012 23:44

Ja idag så har man hunnit med rätt mycket:) har gjort julgodis 3 sorter och hunnit med att julstäda:-) och så har jag hunnit med att handla det sista inför julen med mamma och bror:-) men det bästa av allt är att Hä nybytt i sängen :-D så nu ligger jag och ska snart sova för att kliva upp och se julkalendern och att klä granen, områden inte det ikv.. sedan ska jag också göra 2 sorters godis till:-) men Hä en bra natt och el bra dag imorgon, för det kommer jag nog att ha:-)

Puss och kram
//beckisss<3

Av Beckis - 22 december 2012 14:35

Nu är det riktig julstämning, lyssnar på julmusik och gör julgodis:-) just nu kokar jag knäck:-)
Puss och kram
// beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards