Beckissss

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Beckis - 14 december 2012 20:48

Jaha, då satt man här igen och lyssnar som vanligt på musik :D min livsnjutnign de :) hihi, nä det är nog att skratta, skrattar nästan jämt, går inte en dag utan ett skratt :P aja, onödig fakta!



Pratar du bakom MIN rygg- betyder det att jag är längre fram än du...

Kommenterar du Mitt liv- betyder det att min liv är mer spänande än ditt...

Har du tid att leta efter MINA misstag- betyder det att du är avundsjuk...

Fortsätter du med detta...Så lever JAG livet under tiden...

 

Döm aldrig någon

du inte känner.

Vem vet vad den personen

kämpar med för att överleva.

 

 

Puss och kram

             // Beckisss<3  

Av Beckis - 14 december 2012 18:13

Jaha, har varit dålig på att blogga nu på slutet, så ber om ursäkt för de.. Men har haft fullt upp på kvällarna.. Men nu ska jag väl börja igen.. Har iaf haft en toppen sista vecka, har fått gjort så mycket roliga saker. Så har haft det jätte bra. Så trist att den är slut, skulle kunna hoppa av skolan för att få börja där.. Trivdes jätte bra, alla var så grymt snälla :)<3 hihi.. men ska inte göra det :) ska nu skaffa mig en utbildning och sedan så får man se vad som kommer att hända :P hihi!! aja. sanrt så ska jag gå och mysa ner mig framför tv och kolla på julkalendern :P sedan ikv så ska jag kolla på film tror jag :) har  inte kollat på film på jätte länge nu, så vi får se :) hihi


Hoppas alla får en bra kväll :) för det ska iaf jag ha!! <3


Puss och kram

             // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards