Beckissss

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beckis - 31 augusti 2012 19:39

Då har det äntligen blivit helg efter första skol veckan :) Känns tokskönt :) Nu har jag precis tvättat av min ansiktsmask som jag har haft på mig :) känns bra då man får ta av den :P hihi.. Jaja, nu sitter jag med datorn och väntar att fångarna på fortet ska börja :) sedan efter de så ska jag se på film!!hihi..

Ja denna vecka har varit rätt så bra, fast shemat suger så kommer det att fungera tror jag, fast man komma få massor av dö tid så få det nog funka!! finns andra som har ett sämmre shema än min klass!! jaja, nu ska jag ta och göra en header till en kompis :) ha det bra, kommer nog en sumering av sommaren senare ikv :)


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 30 augusti 2012 18:17

fy vad trött jag e.. Har varit de hela dagen.. Har haft samma lektion från 8.15 till 1.. lite drygt fast de e kul då det var karaktärs ämne!! jaj. Idag så gick jag och v över till dollar.. hon skulle köpa ngt, så jag följde med, slutade med att jag köpte en dator mus som är format som ett hjäta och då medföljde ett musmata :) var ganska bra och fin va den iaf :) hihi..

Nu sitter jag och kollar på saker på datorn och lyssnar på musik, ska snart gå och duscha sedan lägga mig framför tven och vänta på robinsson :)ja så det har inte hänt så mkt i dag heller!! men kan väl  bjuda på en bild iaf :)

 

Be quiet!


Pus soch kram

                          // Beckisss<3

Av Beckis - 29 augusti 2012 20:10

Jaha, då är onsdagen snart över och bara två dagar kvar tills helg, längtar..!! hihi..

Har inte hänt något speciellt idag så.. Nu har jag nyss kommit hem från momma och kollar nu på robinsson :) hihi

Ja har inget mer att berätta så ha det bra!!


Puss och kram

             //Beckisss<3

Av Beckis - 28 augusti 2012 20:25

Ja då sitter man framför tv och kollar på robinsson! Har varit ute på byn, men hände inte så mkt där!! efter jag har kollat på de så ska jag sova, är så sjukt trött!! märks att skolan har börjat iaf!! ja.. har väl inte så mkt att berätta nu så .. ha det bra så hörs vi i morgon :)


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 28 augusti 2012 16:53

Vad skönt att vara hemmma nu :) idag så har jag köpt tre nagellack :) så nu ör jag nöjd ich glad :) hihi

köpte ett grönt, ljus blått och ett aprikos färgat :) är skit fina :) kommer säker någon bild ikv eller ngt så :P hihi

ska måla naglarna nu :)


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 28 augusti 2012 14:39

Jaha då har man slutat för 1 h 30 min sen.. Känns dryg att sluta så tidigt!! tre ggr i veckan så slutar man tidigare och två ggr i veckan börjar man senare!! roligt de!!men sånt e livet..

just nu sitte jag och pratar med t och väntar på bussen, så ska snart gå ner till buss stationen :) 

Skönt att komma hem och slappa, har så djälulst ont i huvudet! :( menmen..


Hörs då jag kommer hem !!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 27 augusti 2012 20:38

Jaha, då var första dagen gjord och shemat var skit.. gillar inte!! men det får väl gå.. 

Jag började kl 10 idag, slutade tio i 11 :P sedan så var det bara att vänta!!! 

Har väl inte hänt så mkt annars, ska kolla på tv och sedan så ska jag sova :)

 

Fy för shemat!! så är typ så nu över de!!

Puss och kram

                // Beckisss<3

Av Beckis - 26 augusti 2012 14:34

Ja alla barn har en dröm då man är liten, vad man vill bli då man blir stor :)

Jag hade en dröm och den drömen lever fortfarande kvar!!


Jag har altid velat fara och se delfiner och sedan få jobba med dom:) vet inte varför jag tänkte de men tycker att delfiner är så fantastiska djur :) så det är väl de jag drömde och drömmer om:) så hoppas den drömmen någon dag går i uppfyllelse!!


Puss och kram

              //Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards