Beckissss

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beckis - 22 augusti 2012 18:05

Hejsan svejsan!! idag har jag varit med underbara Jossan :) har haft det helt underbart roligt!! började dagen med att sitta på ica och kolla på allt folk!! sedan så for vi till badstranden och satt där och pratade sedan så tillbaka till ica och hälsade på issa som jobbade :) sedan så for strömen var typ borta i 10 min.. efter den kom tillbaka så började larmet gå på kläboa :P haha lät ju roligt de!! sedan så for vi hem till mig och sbasketbollen och sedaan for vi och spelade :) jag vann!! hihi, det var också kul, sedan så satte vi oss på ica igen :P hihi, har varit en rolig dag!! och nu har jag nyss ätit och sitter nu här :) hihi!! sedan har de väl inte hänt så mycket mer:)

Då jag for ut till Jossan så var det kallt med då solen kom fram så blev det varmt :)

Hoppas alla har haft en rolig dag!!

 

Puss och kram

              // Beckisss<3


Av Beckis - 22 augusti 2012 11:52

Blir ett snabbt inlägg nu, ska iväg och va med J <3 nu, så vi hörs sednare idag!! :) 


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 21 augusti 2012 22:00

Ja då är man färdig med den nya headern, blev jätte nöjd :) Så nu ska jag nog mysa ner mig framför en film och bara ta de lungt :) ha en bra natt!! god natt!!

 

Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 21 augusti 2012 20:34

Sitter nu och myser framför tv själv, sitter och kollar på robinsson och håller på att ska göra en ny header :) men den blir inte som jag vill att den ska bli :( men det blir nog bra tillslut!!

Sedan efter robinsson så ska jag kolla på svenska hollywood fruar :) eller om jag hittar något bättre :P hihi

Nä ska fortsätta att kolla nu... ha en bra kväll!!

 


Puss och kram

                 // Beckisss<3

Av Beckis - 21 augusti 2012 19:22

Nu ska ni få se min fina handstil!! 

Till dom som är värd att älska!! <3 mi vet vilka ni är :)  


Puss och kram

                           // Beckisss<3


Av Beckis - 21 augusti 2012 17:26

Ja äntligen så har jag städat klart :) är skönt då man e klar men det har varit en lång väg till att det skulle bli klart!! :p jaja, nu sitter jag och kollar på film och väntar på maten :) så blir ett snabbt inlägg nu!!Ska fixa mitt hår nu innan jag fortsätter med filmen :) så vi  hörs senare:)


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 21 augusti 2012 14:02

Sitter och äter frukt! mums, har börjat att städa med det går inte fort !! haha.. det är roligare att kolla på bloggar och lyssna på musik :P jaja, men ska ta och städa klart nu!! :)'


Hörs då jag har städat klart :)


Puss och kram

                // Beckisss<3

Av Beckis - 21 augusti 2012 12:04

Sitter nu och lyssnar på musik för att komma i stämmning för att orka börja städa, städa är ju inte det roligaste man gör!! skulle häldre läja någon som städar mitt rum.. Någon frivillig?? :P 

Jaja, har laggt in några bilder som jag tänkte lägga upp sedan!! Idag vaknade jag av mig själv kl halv 10!! omg, har inte vaknat så tidigt utan att någon väckt mig.. men det känns bra, för måste börja vända tillbacka dygnet, så jag inte blir sjuk!! för i år så ska jag inte bli sjuk första veckan i skolan, blev det förra året, var gick första dagen sedan så var jag hemma hella veckan, tror jag gick fredagen :P haha, men så ska det inte bli i år!! 

Jaja, igår kväll så såg jag på robinsson då jag kom hem, älskar det programmet med :P tkr om program där dom  tävlar!! vetinte vf men så äre!! så ikv bler det  också!! längtar!!


Jaja, ska kankse ta och städa nu då, ser ut som en bomb ned slag!!

Hörs senare!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards