Beckissss

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beckis - 31 augusti 2011 15:30

Förlåt att jag inte har bloggat dom senaste dagarna... Men i måndags så var jag på skolan, det var jätte kul, jätte bra klass fast har nte kunnat vara på skolan igår och idag... Har haft feber ont i huvudet och ont i magen,.... Lite tråkit....

Men hoppas iaf att jag kan gå i morgon och annars på fredag.... Mår lite bättre idag, men har lite ont i huvudet och i magen :( MEn men har inte hänt så mkt....


Puss och kram

                        //Beckisss♥

Av Beckis - 28 augusti 2011 20:47

Ja som inte kanske alla vet så har jag varit i kramfors hon mina 3-männingar, det var helt okej, men var uppe till kl 3 i förrgårnatt, inte vad jag hade tänkt direkt... Så igår när vi kom hem så hade jag feber och var jätte trött... Så har inte hänt så mkt idag, har kollat på film och kollat på ännu mer film
:P Imorgon är första skol dagen för mig, på en helt ny skola, med en ny klass och nya äventyr :D Ska bli så spänande :) Ska bli jätte kul, ni kommer få vet imorgon kväll hur det var :D Måste iaf kliva upp kl 6 för bussen går kvart över 7 :( Lite drygt att kliva upp såtidigt varje morgon ;P men men det kommer nog fungera!


Puss och Kram

                      // Beckisss♥

Sol

Av Beckis - 26 augusti 2011 19:01

Nu har vi äntligen kommit fram, så varmt det var i bilen.... Gillas inte, hoppas vi snart köper en ny bil :D Jaja, snart ska vi till och äta... Mums

JA ikv blir de väl mys med killarna och sedan blir det sägen...

Imorgon så kommer det inte bli något inlägg... Ska på fotbolls match och sedan något annat :P Haha..... Ja idag har de inte hänt så mkt mer än att packa, inte så jätte kul men det var ju kul när man viste vart man skulle :D Nu ska jag gå och äta, kankse blir något inlägg ikv, men tror inte att jag hinner de!!


Puss och kram

                       // Beckisss♥

Av Beckis - 25 augusti 2011 17:37

Idag har jag inte gjort ett smak, elr det ända jag har gjort är att farit med mamma och handlat och sedan har jag kört kite moped med majlinis :P :D Har varit lite trött idag...

Kollar på film nu har inget bättre för mig....

om 3 dagar börjar man skolan :):( det blir både roligt och jobbigt, fast mest roligt!


Blir ett kort inlägg, har ingenlust att skriva så mkt idag....


Puss och kram

                      // Beckisss♥

Av Beckis - 24 augusti 2011 22:44

                        Här kommer bilder från jag och majlinis var och åkte llite moped genom jansjö.. Standade vid landsomberegt, för att kolla... Sedan så gick vi upp i backen och kollade och då blev vi sugna på blåbär och lingon :) Var iaf jätte kul!!! ♥♥


Nu ska jag gå och lägga mig, är trött  så god natt mina kära läsare!! ♥♥


Har fixat lite på min blogg!! hoppas ni tkr de blev bra!! 


Puss och kram

                     // Beckisss♥      

Av Beckis - 24 augusti 2011 22:26

TÄVLING


Nu är det tävling pågång :) Tävlingen gå ut på att svara rätt på frågan som jag ställer, och den som svarar rätt kommer bli länkad på min blogg!

Kommer hålla på tills lördag kväll eller söndag mitt idan!!

Villken är min hjälm av dom hära?

1. Den Röda?

2. Den Rosa  ?


Svara rätt NU!!!  

Komeneter svaret!!!

Av Beckis - 24 augusti 2011 16:46

Veckans blogg vinnare är:http://emelieeconstant.bloggplatsen.se/

För hon uppdaterar väldigt ofta och har mkt bilder med i sin blogg :D Så GRATTIS du kommer bli länkad i min blogg i 6 dagar nu :) Idag är första dagen!! :)


Idag har jag träffat Fia och hennes brarn för första gången på väldigt länge.. De var jätte kul, jag och majlinis var ute och åkte och då träffade vi dom :) VI åt glass och tog en glubba tsm, så kul!! Nu har jag och min bror ätit blev potatisgratäng och kassler :D Nu ska jag ta och fara ut och köra! Så vi hörs sedan..

Puss och kram

                      // Beckisss♥

Av Beckis - 24 augusti 2011 12:07

Idag så ska jag utse veckans blogg  inte förän på eftermiddagen....

Nu ska jag ta och fixa mig snart för att fara och se vad majlinis gör, kankse drar en sväng med mopeden med :D Sedan  idag ska jag fixa maten oxå för mamma och pappa jobbar.... Har iaf sovit 10 timmar i natt är fan stolt att jag såv så länge :P Filmen slutade halv 1 sedan så låg jag vaken en 15 min :P HAha, men nu slka jag fara till majlinis en sväng hörs sedan :)


Puss och kram

                     //Beckisss♥♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards