Beckissss

Alla inlägg under februari 2011

Av Beckis - 17 februari 2011 16:53

Idag har varit en helt knäpp dag, började redan på idrotten kl 10.20 ja vad kan man säga om de, inteså mkt!    Sedan hade vi kemi prov och jag fattade inte lärarens frågor, hade inte tagit nästan några frågor alls från boken...... Men man hade ju något att vänta på tills jag kom hem..... .:) Hoppas att alla mår bra! mä nu ska jag kolla på tv och sedan äta hemgord pizzta!!!!! :D mums! <3

Av Beckis - 10 februari 2011 15:40

Sorry att jag inte har skrivit så mkt men har inte haft något att berätta men nu har haf det! I Söndags den 6/2-11 så var jag till Östersund och var model för en dag  de va jätte kul, det var ju inte bara jag som var med! de som var iväg med mig var, MA, ME, A-LL, och ML!Niska få lite bilder på mig så ni kan få se:P

    

Älskar dom bilderna!<3




Idag har jag och min klass haft nationelaval i svensa och vi skulle skriva en uppsats, vi satt i tre timmar så nu är jag lite trött! nä nu ska jag läsa kemi och sedan ska jag göra lite historia! sedan blir det kören för mig mig och mamma!

Av Beckis - 1 februari 2011 16:17

Det va jätte bra när jag var på idol i lördags, de va mysigt att vara där och se, ni kommer få se lite bilder där ifrån, ni får ju gärna kommentera dom! de skulle va jätte kul!   OLA:)<3     Alla Idolerna!   

Innan de började!


Idag har det varit bråk mellan oss tjejer i min klass och en av lärarna :P de va jobbigt men lite kul! men nu ska jag fira min mormor för hon fylle 60 år idag! puss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards