Beckissss

Alla inlägg under december 2010

Av Beckis - 31 december 2010 20:55

Vara fötter och ben    

Av Beckis - 31 december 2010 20:42


    

www.rosafebruari.bloggplatsen.se nyårs stil   

  Mitt hår innan jag hade fixat ditt min blomma i håret      Mina  ben     M.L väntar på maten och blev lite trött     M.L's hår back    

M.L sitter och bloggar   

Luktade äkligt! 

Av Beckis - 31 december 2010 20:06

Nu har man ätit mat med några flamsiga personer  ... Min bror och  rosafebruaris bror skrattade så mkt så de sprutade ut drickan så de kom på talriken, där maten låg...  Man höll en bart att spy!!!Bröderna retades med RosaFebruari så hon blev sur men nu tror jag att hon är okej, HOPPAS jag iaf  

Nu väntar vi på efterrätten och sedan blir det raketer :)

Men bilder kommer ikv eller i morgon får se om jag har tid ikv!

Skriver mer sedan närmare 12       

Av Beckis - 31 december 2010 15:23

Nu fixar M:L mitt hår , blev typ nyss klar med hennes   det blev jätte fint bilder kommer sedan    på våra nyårs frisyrer  

Av Beckis - 31 december 2010 14:29

Nu har jag äntligen hittat kläder jag ska ha på mig ikv   NU ska jag bara smikna mig och dixa klart håret   Väntar oxåpå M.L som ska komma för att jag ska fixa hennes hår  Nä nu ska jag ta fram sakenra tills hon mkommer!

skriver mer senare idag !  

:)

Av Beckis - 31 december 2010 13:08

Nu håller jag på att leta kläder tills ikv, det är svårt för jag hittar inget just nu som jag vill ha på mig    Men snart kanske jag gör de   får jag hoppas!

Men jag vet vad jag ska ha för frisyr och vad jag ska göra för frisyr på www.rosafebruari.bloggplatsen.se iaf!   Det är ju en bra början... men jag skriver mer sedan nr jag har hittat vad jag ska ha på mig !







puss och kram så länge  


Av Beckis - 31 december 2010 13:01

  

Nu är det 10h och 50 minuter så är det nyår, jag längtar till ikv för det kommer bli roligare an alla andra år !  

Av Beckis - 30 december 2010 23:09

Sista inlägget för idag, nu ska jag gå och lägga mig för att man ska vara pigg i morgon  För det är ju Nyår! varje år har jag varit jätte trött innan kl är 12 så jag nästan ligger och sover i soffan, men inte i år iaf   

I morgon så ska jag fixa www.rosafebruari.bloggplatsen.se 's hår det kommer bli jätte kul  Längtar!

Jag är jätte trött! så nu går jag och lägger mig iaf snart   


Undra va mitt nyårs löfte blir då??

ehmm..... mmm... . jag vet inte kan ingen av er ge mig förslg för jag vet inte.. för något år sedan åt jag inte godis på ett helt år, elr jag fick bara äta lite på jul och min födelsedag    men de vill jag inte ha igen de va så trist när man blev sugen på något och man inte fick äta   nu vill jag ha något annat elr äns om jag ska ha något?? för den delen...

det bestämmer ni!!! god natt på er   

Nyårslöfte!




Sov gott alla nu, för de ska jag göra iaf!!

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards