Beckissss

Alla inlägg under december 2010

Av Beckis - 30 december 2010 21:44

     Bild från andra backen (Onsdag)   D.P på halva backen  (Torsdag)   Halva backen   (Torsdag)    

Halva backen (Torsdag)

Zomat in från branten (Torsdag)  

Av Beckis - 30 december 2010 21:41

       M.L hoppar på ett hopp  

Av Beckis - 30 december 2010 19:11

  

Älskar dena bild den påminer mig om mug själv nästan  

Av Beckis - 30 december 2010 19:06

Ligger nu i sägen hos M.L och väntar på tills hon har ätit klart   ¨sedan ska vi kolla på kläder tills i morgon   

Puss på er<3

Av Beckis - 30 december 2010 16:19

Idag har jag varit och åkt Snowboard   , jag åkte med M.L, D.P och miin bror. Det har inte gått så bra för D.P och M.L när de skulle åka i  liften tsm, för de bara ramlade och drogs med en bitt...När de var en liten kille som ramlade (han åkte skidor) så stanade de liften på ängång....   .. fattar inte varför de gjorde så.... De kunde ha gjort illa sig ju    Men men, i morgon är det Nyårs afton, det kommer bli så kul   Längtar, ska fixa M.L hår för att vi ska fira nyår tsm, och vi ska vara så söta    

JAg har åkt bräda 5 dagar i rad nu !!! Från 11-15 varje dag typ1  





Kom ihåg att Snowboard äger  

Av Beckis - 26 december 2010 19:03

Har varit i Landsomberget och åkt bräda i dag:)de va skit kul!!!!! men men, nu ska jag väl gå ner på mit rum elr gå ut på byn:)





love ya  

Av Beckis - 17 december 2010 20:57

Äntiligen JulLov ;D idag var sista dagen på skolan för denna termin, så härligt :P Nu kommer jag nog inte blogga på ett tag men men, sånt e' livet :P

Av Beckis - 16 december 2010 16:15

Nu är snart denna termin över då åter står bara en innan man går ut nian, det ska bli skönt, men det är visa personer jag kommer att sakna väldigt mkt :( de som betyder allt för mig, de som gör mig glad när man bara ser dom . dom som är sig själv och inte gör om sig, de står för hur de ser ut och hur de är. MEn men sånnt är ju livet.....   finns bara en san vän i livet ... och den som är min sanna vän vet de själv    

............    

...........     Älskar dig som vän :*


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards