Beckissss

Alla inlägg under januari 2011

Av Beckis - 29 januari 2011 16:29

Nu far jag och EM snart till ö-vik för att kolla på idol2010:) längtar ass mkt bara så i vet, det kommer att komma ut bilder så ni kommer att få se! puss på er så länga!







  

Av Beckis - 28 januari 2011 18:47

Dagen förre jag far och kollar på idolerna från 2010! längtar! Just nuväntar jag på maten! mat från fjällsjögården! love yee

Av Beckis - 23 januari 2011 19:11

skriver just nu med några underbara killar och tjejer!

Idag har jag varit i Landsomberget och haft de ski kul! Älskar att åka verkligen! Åkte med Maja och hennes kompis de va jätte kul, ramlade liite bara annars va de ju bra, nä nu ska jag fortsätta att kolla på handboll efter de ska jag se solsidan! :D

Av Beckis - 22 januari 2011 18:00

Sitter nu och lyssnar på musik och är väldigt trött efter dagen, har varit i Landsomberget och åkt med några vänner!  De va ass kul!...

Vi åkte och hoppade sånt som vi typ jämt gör!, sedan åkte vi i skogen och en av mina vänner sa att hon viste vart vi skulle men i själva verket viste hon inte, så vi fortsate och åkte, vi kom ju ut till backen iaf! men efter 37 min då!!

Men dom sista 100 meterna så fick vi ta av oss brädorna och pulsa i djup snö   Det va ju inte lika kul de! och vi ramlade om vart annat! men de va ju kul att jäklas med  de tsm ist för att bara en skulle göra de!!

Nä nu ska jag kolla på handboll! Sverige-Serbien! vilka kommer att vinne, det är den stora frågan!!


Av Beckis - 19 januari 2011 12:23

Har nu varit hemma sen i tisdags:( för jag har haft ont i huvudet och maggen!:( tkr inte om de! nä nu ska jag äta en risefruti:) så ni får ha de, har inte så mkt att berätta just nu!

Av Beckis - 17 januari 2011 08:02

NU ska jag gå till skolan om nårgra minuter :( vill inte vill hällre ligga i sägen och sova :) men nu måste jag göra mig klar de sista innan jag ska bege mig :P

Ha en bra dag för de ska jag iaf försöka med :P!

Av Beckis - 15 januari 2011 13:18

Ligger och har beställt kläder;) och nu ligger jag och bloggar lite innan jag ska göra mig i ordning för att fara på bandyn i kylan -30 grader är det här :( huvva säger jag bara!

Kommer blogga mer sedan blir kankse någon bild med då med men inget är säkert:P

puss och hej<3

Av Beckis - 14 januari 2011 15:19

NU är det äntligen helg:) varit ner på ica och köpt litte godis och nu sitter jag och pluggar lite historia! Ikv så blir det väll inte så mkt mer än att kolla på tv, tror jag... Imorgon så ska jag sova och gå på bndy match med SS=) det blir fin fint de! Blir nog något mer inlägg senare, men bara kankse :P

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards