Beckissss

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Beckis - 3 januari 2011 22:29

Blev ingen Twilight ikv såg på Familjen Annorlunda ist, ska kolla på Twilight i morgon på dagen ist för jag ska ändå inte göra något specielt i morgon ändå! Men men, ja man ska väl snart gå och lägga sig för vad ska man göra uppe när de inte finns något att göra?  

Fas jag är ändå ganska trött!

Nu längtar jag så j***a mkt tills den 29 januari för då ska man fara med världens bästa kompis till Ö-vik för att se på idolenrna 2010 uppträda!  Längtar så mkt! Puss påre!








God natt alla hoppas att ni kommer sova gått, för de tänker jag göra    

Av Beckis - 3 januari 2011 16:13

Idag vaknade jag kl 12.00 var ganska pigg   När jag hade vaknat så åt jag lite frukost sedan gick jag och kläde på mig, sedan kom farmor för att hon skulle hämmta en jacka som hade gått sönder som hon skulle laga..

Sedan fixade jag håret, efter de så gick jag och slängde i gång en film (Trollkarlens Lärling) den var faktist jätte bra, tkr om fantasy filmer! Nu snart ska jag och mamma gå och äta på gårn! sedan ska vi hem och se på Twilight Eclipse älskar dom filmerna   Sedan ska man väl kolla på någon mer film senare ikv men det vet jag inte vilken det blir! Får se...

Nu vet jag inte om de blir något fler inlägg får se om jag har tid och ork  

    


Puss och kram  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards