Beckissss

Alla inlägg under mars 2012

Av Beckis - 28 mars 2012 12:37

Igår så var man till almåsa och åkte snowboard.. inte det bästa föret men det dugde :P hihi, det bästa va ju då v skulle åke.. trodde att hon skojade och sa att hon inte kunde åka så bra, så jag drog med henne högs upp men det slutade med att hon satte sig i backen och tog sig inte upp.. Trodde hon hade farit in i skogen för hon kom ju aldrig, Tina fick fara ner och upp igen och kolla vart hon var.. :P hon fick hjälpa henne upp... Slutade med att hon gick ner.. :P höll på att skrata ihjäl mig.. jag och tina åkte upp och ner igen och tog hennes skirdor... hon åkte ett åk och det tog 1½ h... Så det var de hon åkte, var så blöt som om hon hade varit och badat :P hihi...

Så det var väl dagen igår...


Idag så var jag sjukt trött så jag somnade på bussen för första gången sen förre jul... skönt... Skulle ha haft idrott, men glömde mina byxor hemma :P haha...och nu sitter jag och kollar runt på datorn :)...  inte så mkt som händer annars... 13.10 så har jag naturkunskap.. inte roligt... men jag försöker att intala mig att det är roligt, för då blir kankse inte lektionerna blir så långa :P haha.. fast fungerar inte, blir bara ännu längre :P haha... inte kul..


Sedan så har vi matte och det är sista lektionen för idag...

När jag kommer hem så ska jag kolla på repricen från BB i går.. och sedan vet man aldrig vad som händer...  Sånt e livet de...


 har prövat denna dricka idag, var jätte god :P hihi pröva den om du gillar jordgbb och kiwi :D


 haha så snat enligt V :P hihi


Puss och kram

                // BEckisss

Av Beckis - 26 mars 2012 11:29

Jaha, då har man klarat av nationella prov i svenska den muntliga delen :) gick faktist bättre än jag trodde att det skulle gå!! :) NU sitter jag som vanligt på engelskan sista lektionen idag... Imorgon så far man till amlåsa och åker snowboard med skolan, ska bli jätte kul!! hihi 

Måste gå och köpa en ny mascara sedan iaf, den jag nyss köpte var ju inte så bra, blir bara klumpar i den!! gillar inte...'


Men får bara och köpa sedan då!!


Puss och kram

              // BEckisss<3

Av Beckis - 24 mars 2012 13:16

Ja nu har jag inte bloggat på ett tag så det är väl dax för ett blogg inlägg nu då :D hihi

Ja har inte hänt så mkt i veckan, men igår så hade jag det super bra med trevligt folk. kan säga att det blev mycket skratt, och tok :P hihi så kom hem kl kvart över ett typ, sommnade inte för än två :P haha, men det var det värt :P


Nu sitter jag och ska plugga in för nationella prov på måndag, ska ha muntligt anförande :( inte kul... 

Sedan på tisdag så ska vi på frilufsdag till almåsa och åka slalom/bräda... :D ska bli kul, hoppas det bara finns snö kvar då!! :P hihi


Ha en bra lördag för det ska jag ha!! <3


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 21 mars 2012 13:05

Hej hej, nu har jag nyss haft idrott och där hade vi bandy :D så kul, var ett tag sedan jag spelade :P spelade igår kväll och det var jätte kul, hade ingen träningsvärk så det var ju bra :D hihi


Nu ska vi ha naturkunskap inte roligt... sedan har vi matte och sedan slutat vi :) hihi


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 20 mars 2012 09:15

Jaha... igår så var jag sur som en varg... min mobil damade söner så jag fick göra en fabriksåterställning :( huvva inga spel kvar :( så nu måste jag ladde hem dom igen.. men men, fungerar nu iaf!!! 


Som ni säker vet så sitter jag på skolan... det händer inte så mkt här idag... det började nyss att snöa ute... det är väl det mest intressanta idag!!!


En vecka tills vi ska till almåsa och åka slalom/bräda :) ska bli kul hoppas bara att det blir bra vänder och att det inte är så hårt före!!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 18 mars 2012 18:56

       


VAr på te bjudnig hos den bästa idag :P haha känns som om man var 65 år :P hihi, sedan kommer bilder på kakan jag gjorde till familjen  igår :) sedan bilder från ikv :) hihi

Idag har det inte hänt så mkt annat :P

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 17 mars 2012 19:34

Jaha, då var det lördag och jag inte har gjoort så mkt idag :P haha, har inte orkat så mkt faktist... Satt ute isolen en stund, men gick inte, för att det blåste så mkt, blåste nästan bort :P haha, sedan så gick jag in kollade på tv sedan så satte jag igång och bakade :P en sockerkaka :P hihi 

sedan så fixade jag i ordning den och sedan så ska jag bjuda min familj på den ikv när alla har kommit hem:P Efter det så for jag ner på ica för att handla, jag cyklade för första gången iår :P haha, sedan så garnerade jag den då jag kom hem :P hihi så nu sitter jag och lyssnar på muik :) jag  musik :D hihi, klarar mig inte utan den!!

Väntar nu på att gladiatorerna ska börja :P sedan efter det ska jag kolla på filmen som är där efter :P hihi(bröllopsfotografen) har bara sett början på den :P hihi ska bli kul och se hela ikv då!! :)


Puss och kram

              // Beckisss<3 

Av Beckis - 16 mars 2012 12:02

Fy fan vad arg man kan bli på en skrivare som fungerade för typ 30min men då man ska skriva ut en sak så fungerar den inte längre... åhh fyfan!!!

HElvetes maskiner!!!


JAja... hoppas det inte komer ut så någon annan får tag i det...


Sitter iaf på skolan, och har tråkigt... vill ha helg NU




Puss och kram

               // BEckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards