Beckissss

Alla inlägg under mars 2012

Av Beckis - 9 mars 2012 16:17

ja då var snart lovet slut :( skulle inte ha något i mot att ha en vecka till :P hihi...

Idag så var jag iväg en sväng och åkte bräda, men for hem lika fort, var som en is hinna på snön, så det var inge roligt att åka... Så har inte gjort så mkt idag... Har plockat och kolla runt på datorn :P hihi... Ikv blir det någon film säkert :) fast har ingen ny, så det blir väl någon gammal... :( tråkigt.. Vill se någon ny...


Kort  inlägg nu...


Komentera gärna vilken header som ni tkr att jag ska använda :D


1.

2.

eller...

3.     

Komentera 1, 2 eller 3 :) pls!!!


Pusss oich kram

                // Beckisss<3  

Av Beckis - 7 mars 2012 18:24

Jaha, idag så har man varit i rossön och kört lite skoter ;) de var roligt det, for upp till åsjön och grillade med bror och kusin... Sedan så kom farmor gående och så fick hon en korv :P haha... Det blåster as mkt så var inte så jätte lätt att göra upp en eld, men till slut så gick det :) var inte så roligt när det blåste... blev så kallt!! 

Sedan så hände det inget mer idag... :P hihi


Här kommer lite bilder sedan vi var ute idag coh sedan vi var och åkte tefat i förrgår :P hihi


P.s Det är maja som är uppe i trädet :P


             

Av Beckis - 5 mars 2012 14:34

Haha, idag så har jag varit och åkt tefat i en backe nere vid älven :) hihi, kul det... Fast blev inte så mkt åkande vi gjorde mest kullebyttor :P haha... sedan så dansade vi runt granen :P haha. kändes som jul!!! det var jätte kul iaf :D


Nu snart så ska jag göra mig i ordning för att gå iväg till eb vän :) kul det kommer bli!!!

 

Haha:P

 


Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 4 mars 2012 19:36

Gud vad denna dag har varit kul :D har varit till ottsjön och packat i hop några saker:) men det gjorde inte jag och min bror,  vi fick låna våra morbröders skotrar och  fick fara och köra :D Ski-doo Tundra.. Det var jätte kul :D jippi, så nu har jag ont i hela kroppen för jag hade inte kört på ett tag... satt och spände mig hela tiden tror jag :P haha... 

Här kommer lite bilder från idag!!!... :D

                 

Underbar dag... Helt klart<3


Puss och kram¨

              // Beckisss<3

Av Beckis - 3 mars 2012 19:55

Ja i går så var det kvälls åk i landsombeget :D det var jätte kul fast det inte var något bra före :(:) men det fungerade... Var med och tävlade i klubbmästerskapet, gick bra för att imte va så bra före... Men det var helt okej...

Idag så har jag också varit i landsomberget, men idag så åke jag inte så mkt, för det var skotervisning och skoter tävling :) det var kul... Och så var det underbart väder:) helt kanon helg, och imorgon vet man aldrig vad som händer :P haha


Nu ska jag kolla på andra chansen :)


Puss och kram

                // Beckisss<3

Av Beckis - 2 mars 2012 08:18

Äntligen fredag :d gud vad jag har längtat efter helg, har inte haft någon lust att gå skola denna vecka.... Igår hoppades jag att det skulle vara för halt för att bussen skulle gå... :P haha

Så  ikv så ska jag väg och åka bräda :) jipppi!!!

Ska bli kul det!!!


Kort inlägg nu....


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 1 mars 2012 08:16

Ja då var det 1 mars och våren är snart här :P hihi, snart sommar :P ja då sitter man på lektion och inte har någon lärare, eget arbete fram till lunch!! haha


Jaja, har inget att berätta, mer än att vi har lov nästa vecka :D 


Puss och kram

             // Beckisss<3  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards