Beckissss

Alla inlägg under november 2012

Av Beckis - 28 november 2012 16:41

Har inte blivit knäpp?! Idag på RSMH där jag har praktik så började jag och en annan och prata om varför det just heter JUL? och vi had eingen bra förklaring :( men så kom det in en annan och så jag frågade henne om hon hade något bra svar på de?

Då började hon bara och ja varöfr heter de hund, stol o.s.v Ja för det har altid hetat så men det har ju julen också gjort.. men iaf så blev hon frustrerad för hon inte fick veta de så då hon for hem så sa hon att hon skulle ta reda på de :P

Först tänkte jag att hon säkert inte skulle göra de, men efter ett tag så började jag anna att hon kommer att ta reda på de :P

Då jag kom hem så hade jag fått en medelande på facebook, och det var den personen som har skickat varför det heter jsut jul :P ja man kan inte mer än att skratta!!


Idag så fick jag också slå in julklappar:D hihi

Känns bara konstigt att göra sånt redan :P hihi


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 27 november 2012 15:17

Då är snart tisdagen slut!! härligt snart helg igen :p hihi.. Ja det har inte hänt så mycket nu på sistone, har typ skrattat jätte mycket på praktiken, dom är inte riktigt klocka  :P hahah!!

Ja ikv så ska jag kolla på siata portkod1321!! skit bra serie tkr jag :) så det är bra :D

Hoppas alla har haft en bra dag, för de har iaf jag haft :D 

Innan jag fuxade den.


Efter.

Gjorde om bilden lite :) nu blev den mycket snyggare :)   


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 24 november 2012 22:58

Gud vilken härlig dag det har varit idag!! vaknade runt 10 låg kvari sängen till 11 typ, åt frukost och var ute och gick ett tag :) sedan gick jag hem och fixade mig för att gå och kolla på bandyn Backe mot Bräcke.. Backe vann såklar :D hihigick dit med majs och kollade,sedan gick jag hem då de var slut och åt middag sedan så gick jag till majs och kollade på film :) kollade för 4:e gången på Lol, blir bara bättre och  bättre för varje gång, då vi hade kollat klart så gick vi upp på hennes rum och kolade på datornoch tog knäppa/roliga/fina bilder på oss :P:D hihi!!

Och nu ligger jag i min underbara härliga säng och ska kolla på film :)

Hoppas alla har haft/har en underbar dag/kväll? :D <3

Puss och kram

              // Beckisss<3
 

Av Beckis - 23 november 2012 21:54

Än hur många gånger jag lyssnar på denna låt så blir jag aldrig less den <3

Nu blire spänande och se vem såm får åka hem från X-factor :) <3


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 23 november 2012 19:56

Aja inte den bästa bilden, men hade så sjukt tråkigt här om dagen så jag tog massor med kort på mig :P haha

Igår var det bandy och då vi tog en paus så såg det ut som vi hade gett upp :P haha kul de!!

 

Idag från fjärde våningen på på praktiken :) så sjukt fin utsikt :)  

 

Och så idag, blev så nöjd med min fläta :)


Ieftermiddag så skrev jag med Hannah och hennes syster och de lurade mig att Hannah hade brutit benet :( först trodde jag på de lite, sedan så fattade jag att de skämtade.. Men inte shyst att göra så :(  men skulle inte bli förvånad om hon hade gjort de :P hon är ju lite klantig ibland :D <3 Men tycker om henne ändå <3

Puss och kram

             // Beckisss<3   

Av Beckis - 23 november 2012 15:01

Oj vad veckan har gått fort :) redan fredag :) fick tom sluta tidigare idag, fick sluta halv 2 :P skönt de, fanns inget att göra så då tyckte de att jag kunde gå hem :) Har hunnit städat och pysslat och nu sitter jag och kollar på film (Cyberbully) :) har sett vissa delar i den, har aldrig sett hela den,(vad jag vet iaf) haha :P aja!!

Ikv är det x-factor med :) undra vem som åker hem, tkr det alltid lika spänande och se vem som åker hem :) haha

Kommer nog någon bild senare oxå :) få se!!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 20 november 2012 20:57

Ja jag har ju som sagt praktik nu så det blir inte så mycke uppdateringar, händer inte så jätte mycket som jag skulle kunna berätta om :P men kan iaf säga att jag har det jätte bra och det är skit kul, träffar massor med nya människor :D så är jätte nöjd med praktiken :) <3


Ha en bra kväll!!



Saknar dig min fina vän :P haha, älskar denna bild!!  


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 18 november 2012 16:39

Söndag igen och hur glad som helst!! har kollat på film men bror och varit ute och gått :) knäppte lite bilder då oxå :D Sedan så gjorde jag ju en cheescake igår med, den blev jätte god, tog kort på den med :) så ni ska får se :)

 

Min goda kaka :D

                     


Det brinner i himelen! tror jag..


puss och kram

               // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards