Beckissss

Alla inlägg under november 2012

Av Beckis - 17 november 2012 22:26

Ja idag så har man gjort rätt såmycket, har hunnit med att baka och varit ute och gått :) Har oxå hunnit med att städa mitt rum med, har nu ränsat bort massor med saker :D så nu äre fint!!

Nu sitter jag i sängen och kollar på sommar med göran :) så bra film :) hihi!1


Har inte så mycket mer att skriva nu!!

Ha en bra kväll!! för det ska jag ha iaf!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 16 november 2012 20:27

Ja, nu är det fredagsmys själv :( kankse inte det roligaste, men inte så kul att va uppe heller, där håller de på att måla, så det är nog myigare att vara nere och mysa ner sig framför x-factor :) men ska bli kul att se hur de blir då de har målat frdigt :)fast helt själv är jag inte, skriver ju med Hannah så det är ju kul de med :D i like!! aja, hoppas alla får en bra kväll!!



Puss och kram

              // Beckisss<3 

Av Beckis - 16 november 2012 16:51

Ja då är det äntligen fredag och man redan har gjort en veckas praktik :) har haft en hel bra vecka, har gjort så mkycke rolig, fått skrattat och hört på massor med sjuka skämt :P hah!! AJA.

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och bara njuter, denna helg ska jag städa och göra klart en sak på engelskan tror jag.. sedan ska jag bara slappa tror jag :P hihi ja har även varit i cafét idag med :) är jätte kul, skulle inte göra ngt om det var mer folk där, men nu då jag har gjort en ny lapp så dom marknadsför sig bättre så får vi väl se om det blir mer folk :D hoppas de ja!!


Hoppas alla får en bra kväll!! <3

 

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 15 november 2012 18:58

Varför ska klockan gå så sakta då man ska iväg och göra något roligt, men då man ska iväg på skolan på morgon så går den sååååå fort?? någon som har ett svar på de.. tkr de är tråkigt att sitta att vänta!! men på morgonen skulle de va skönt att få vänta :P haha!! aja, men nu är det bara ½ h kvar tills bandyn börjar :D härligt de!! känner just nu som att jag skulle kunna ha gått och sovit ist, är trött :) men det sk ajag inte :P

   


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 15 november 2012 17:25

Ja då var det torsdag och snart första veckan på praktiken klar :) har varit jätt roligt idag, fick stå i cafe´violen, så kom in och fika imorgon från 8-15 :) hihi

Ja i morse med tidningen så kom fjällsjöbladet och dåå presenterade de vinnarna på deras fototävling :) och jag van 1:a pris på fjällsjös smultronställe och delad andra plats på vandringslycka :) så jag är jätte glad :) så vann en handuk och en tobe mössa :) den var jätte skön :D hihi!!

 

Fösta pris bilden :)

 

Andra pris bilden :)

Just nu sitter jag och laddar inför bandyn som börjar halv 8, så kom och spela :D haha!

Ha en bra kväll i kväll :D


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 14 november 2012 15:36

Ja, gud vad kul jag har på praktiken.. alla är så roliga och mysiga. Känns som att komma hem :) hihi

Ja, har inte så mycket mer att säga så hoppas ni får en bra kväll! :)

Så är vi där jag är, bästa humorn har dom med :P haah


Puss och kram

              //Beckisss<3 

Av Beckis - 12 november 2012 20:48

Jaha, då var första dagen avklarad :) har varit jätte kul :) mycket skratt och tok va de iaf där :P haha!! var jätte nervös i morse då jag for men då jag kom in i byggnaden och träffade alla och fick se vilka som jobbade där så släppte de :) va skönt!! men kan inte säga så mkt mer, är på ett toppen ställe som det känns nu iaf :) får väl se hur det är i morgon :P haha!! 

Saknar hannah jätte mycket, vet inte hur jag kommer klara mig, denna person gör mig alltid så glad och om jag är på dåligt humör så tar hon fram mitt braa humör igen :) <3


Puss och kram

               // Beckisss<3 

Av Beckis - 11 november 2012 18:52

Hej alla fina läsare :) idag så har jag inte gjort så mycket heller.. vaknade runt elva åt frukost, sedan så pysslade jag nere i mitt rum, kollade på vilka täckbyxor jag ska köpa, tvätade håret(hade massor av hår spray i det) sedan så for vi till rossön för att pappa skulle fira sin pappa :) så då fikade vi där var där en timma ungefär :) kom hem kollade med bror på vinterkläder sedan så åt vi middag och nu sitter jag här :)


Imorgon så börjar praktiken :) ska bli kul hoppas jag?! :) men det är klart de blir får ju härliga dagar iaf, börjar 8 slutar 3 :) så får sova en timma längre på morgonen och kommer hem 1½h tidigare :) lycklig!! aja.. nu ska jag gå ner på mitt rum och fixa en sak sedan ska jag kolla på solsidan :) kul de!!  


Grattis på farsdag älskade pappa<3


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards