Beckissss

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Beckis - 9 november 2012 18:19

Jaha, då har jag målat mina naglar , belv riktigt nöjd :) men blev inte den design som jag hade sett på klasskompisens blogg blev en design från en blogg som hon hade sett sin design tror jag :P hihi.. aja blev sjötema elr vad man ska säga :) blev rätt bra på båda händerna, kommer iaf bild på de sedan, nu snart kommer farmor, farfar och kusin! :) så ha en bra kväll tills vi hörs! :P


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 9 november 2012 14:51

Ja gud vad denna veck ahar gått fort med, har haft fyra prov och ändå gått snabt?! fattar inte hur men det gick bra!! haha.. aa idag så kan man säga att vi inte har haft n¨gon lektion, satt typ bara och pratade om praktiken och var vi skulle va och så... sedan hade vi ett prov och sedan slutade jag.. fick fara hem och göra enelskan ist!! skönt, så fick komma hem runt ett ist för halv 5 :D jag blev glad :) nu sitter och och lyssnar på musik.. !! ska måla om mina naglar med, blev inge bra igår, försökte göra en design som jag såg på en klasskompis blogg :) hon är jätte duktig :) så ja, ska väll göra det sedan ikv så ska vi fira min lille bror som fyllde år i onsdags men har varit på praktik, så då ska han bli firad ikv då ist :) ha en bra kväll, lägger väl ut bild på naglarna om dom bilr bra :D hihi!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards