Beckissss

Alla inlägg under februari 2012

Av Beckis - 29 februari 2012 08:24

Gud man kan ju inte mer än att skratta, när jag satt på bussen idag så skulle 1-3:an som jag praktiserade med till östersund för de skulle på jamtli... Så de va ju lite så roligt då dom klev på bussen och sa hej till 20 st :P haha!!

Så nu sitter jag på lektion... inte så jätte kul... men men det får väl fungera... haha


Ja igår så började jag skriva min praktik uppg men orkade inte skriva klart var så jävla trött.... Så får sriva klart den i dag när jag kommer hem... Snart är det helg :D jipi, vill ha helg och  lov :D jippi!! skönt att man bara går fyra dagar denna vecka :P

nä ska väl ta och gör det man ska nu, ist för att sitta och skriva något onödigt :P hahah!!


puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 29 februari 2012 08:24

Gud man kan ju inte mer än att skratta, när jag satt på bussen idag så skulle 1-3:an som jag praktiserade med till östersund för de skulle på jamtli... Så de va ju lite så roligt då dom klev på bussen och sa hej till 20 st :P haha!!

Så nu sitter jag på lektion... inte så jätte kul... men men det får väl fungera... haha


Ja igår så började jag skriva min praktik uppg men orkade inte skriva klart var så jävla trött.... Så får sriva klart den i dag när jag kommer hem... Snart är det helg :D jipi, vill ha helg och  lov :D jippi!! skönt att man bara går fyra dagar denna vecka :P

nä ska väl ta och gör det man ska nu, ist för att sitta och skriva något onödigt :P hahah!!


puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 28 februari 2012 14:01

Ja, sitter på skolan och väntar på att ska ha sista lektionen för idag :) skönt det :) för vill hem och göra något kul ön att sitta här och ha tråkigt!! :P haha det bästa med denna dag är att den har gått så snabbt!!


Ja igår var jag iaf till östersund så då slapp jag skolan :D jippi en dag kortare!!! haha

Så då tog jag och shoppa lite, inte så mkt, men lite saker blev det juh!! :) ett linne, 3 örhängen, en kjol och ett halsband :)


     


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 28 februari 2012 10:03

När jag hör denna låt så tänker jag på en viss person... <3  Jag tror den personen vet vem det är :D hihi


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 26 februari 2012 19:48

Ja dagen började ju inte så jätte bra:( men den blev ju bättre till slut!!! Har ju som sagt varit och å¨kt bräda idag :) var roligare idag... Hoppade och hoppade och ramlade :P hihi.. Sedan så var fia där och åkte med :) det var roligt, hon har inte åkt på ca 10 år, så hon var så   diktig så :D Sedan så for hon hem och då passade vi på att åka i skogen, och det var grymt kul...När vi åkte upp då en gång så råkade vi ramla, för att vi åkte på varandras brädor och föll, så då åkte vi in i skogen på sidan om liftgatan, så då när vi kom ner så fick vi en tillsägelse bara därför man får inte åka där... Man bara vi ramlade och man vill inte gå upp eller gå in till backen genom skogen... (NEVER IN MY LIFE)! haha... Jaja... gick ju bra, sedan i kväll så har jag varit hos M och ätit tårta för hon fyllde år i går, och då fick hon ingen tårta!!!


Så nu sitter jag här och ska kolla på Kontoret och sedan så ska jag fixa i ordning tills i morgon :D<3


Puss och kram

              // Beckisss<3  


Puss

Av Beckis - 25 februari 2012 22:24

Ja det blev att jag gick och firade M ändå :) 


               


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 25 februari 2012 18:40

Gud vad jag älskar dom hära daganrna då det är fint väder :D Hihi

Har varit i landsomberget i dag med D,M och A var jätte kul!! Åkte och hoppade, iaf jag och A.. Klarade en 180 utan att ramla flera ggr :D stolt faktist :P hihi

Råkade att hoppa ut för stupet, var inte meningen, men jag klarade de tills brädan dök och jag föll :P haha, inte så smidigt att ramla i djupsnö!!! men det gick ju bara iaf!! När jag kom där ifrån så ducshade jag och sedan for på bandy :) Backe van med 13- 6 över frösön!! :D diktigt de!! så nu ska jag kolla på film, för det blev inte att fira M ikv för de är i ö-sund och kommer hem efter melodifestivalen!!! så det får väl bli i morgon då :(

Men får väl gratta dig här då!!!

Grattis och hurra på din fina dag!!! älskar dig min käraste (syster)! 

 sötis  


Puss och kram

              // Beckisss<3    

Av Beckis - 24 februari 2012 21:06

Gud vilken bra film detta var :) har nog inte sett en sån bra film på länge :D hihih!! Om du inte har sett den så se den :) den är as grym!! :) 

Puss och kram

              // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards