Beckissss

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Beckis - 3 februari 2012 22:37

Ja då har man sett en fil för 6:e eller 7:e gången ikv då :P   haha, är en sån som kan se filmer hur många ggr som helst!! :P haha... Ja ja hade jätte mysigt, skratt och tårar kom :) hihi... Nu snart så ska jag gå och l'gga mig, är så himmla trött... håller på att somna där jag sitter, höll faktist på att somna när vi kollade på film!!! hihi, typiskt mig!!! MEn det gick inte att somna för filmen är sååååå bra!!!


Jag saknar dig, jag saknar dig  


Puss och kram

                 // Trött Beckisss<3

Av Beckis - 3 februari 2012 18:51

Ja snacka om att man blev less idag när man skulle hem.... Bussen var ju försenad typ 30 min... Lite trött man blev på det... Så då fick man sitta och vänta, men till slut så kom den, hade haft problem, men det kan man ju förstå när det är så kallt som det var idag!!! huvva.. Nu sitter jag nere på  mitt mysiga rum och ska snart se fillm med M :P vet inte hur vi ska sitta, men vi får väl se det då :D hihi, drar väl fram tv så man kan sitta belvämt!! :P haha 

Annars har dagen varit bra, dagen har gått fort fram tills bissen då... skönt det :) Skönt att veta att man inte ska på skolan till veckan elr tre veckor fram över :D jippi!!!


Sitter och verkligen och dukar musik nu... så jävla skönt att sitta själv och lyssna :d Haha!!!


Ha en bra kväll alla!!!


puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 3 februari 2012 08:40



Snacka om att de är kallt!!!  :( vill ha det litte mildare... Som det ser ut nu så blir det ingen snowboard åkning... :( huuuu... Jaja, få väl hitta på något annat då!!! :)


Puss och kram

              //Ner kylld Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards