Beckissss

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Beckis - 10 februari 2012 21:05

Ja så då blev det att mna for och åkte skridskor med M och bröderna våra! Det var kul, vi åkte där i godan ro och sedan så började vi sjunga några låtar.. HAha, kul det:) sedan så började vi prata om vad man såg på för barnprogram :D hiho, kom på några serier som man kollade på som barn :D hihi


     


Ganska roligt att tänka tillbaka så :D hihi



Snowboard imorgon iaf :D kul det kommer bli!!


puss och kram

               // Beckisss<3 

Av Beckis - 10 februari 2012 16:09

Ja då har det redan gått en vecka... Det har varit så kul!!! har varit ute och lekt, varit inne och jobbat och haft toppen kul!!! så nu är det helg så jag får vila upp mig, så jag orkar en vecka till:d hihi


Nu sitter jag och kollar på tv, och håller på att fixa mat!! hihi

Sedan så ska jag gära något annat kul :P haha

Men vi får se vad som händer, imorgon så ska jag åka bräda får jag hoppas :D håller tummen att vi har någon skjus!!


puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards