Beckissss

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Beckis - 2 februari 2012 17:38

Äntligen hemma :D efter ett trött sam dag...Har varit ass trött... Somnade på vögen hem!!! SÅ nu ligger jag i sängen och håller på att somna :P haha...


Fyyyy vad kallt det var ute idag, -24 hade vi när jag kom hem, började bara att frysa när jag såg tempraturen, så nu ligger jag  och fryser oxå :( huuu...

Jaja, har nu läst ut jag saknar dig jag saknar dig, tkr att filmen var bättre än boken... Men det är ju jag det!!!


Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 2 februari 2012 11:02

Igår så var jag, m och d i backen och åkete :) fy fan vad kul vi hade :) Först så åkte vi och hoppade och railade :) sedan så skulle vi försköka att åka tre i liften med bräda, slutade med att vi ramlade :P haha, duktig vi är alltså :D haha neeeeej... inte direkt!!! har träningsverk i en muskel som jag inte vista jag hade :P haha!!! Nu snart så har vi naknak, inte ett favvo ämnde iaf.. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt!! Sedan har vi matte, sedan så har vi rast i 1h ungefär... Sedan svenska sedan så slutar vi :D jippi!!! hihi så kul, för i morgon är det fredag sedan helg och sedan så har man APL :D 



Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards