Beckissss

Alla inlägg under januari 2012

Av Beckis - 31 januari 2012 18:08

Då har man bara tre dagar kvar tills man får praktik :D jippi, 1-3 i tre veckor, kommer bli skoj :D HIhi

Dagen har varit heöt okej, haft mycket och skratta åt :D mohahaha.. En sak som jag fick veta som man aldrig skulle kunna tänkt sig :) så gulligt :P hahaha :) elr hur T :P ahah!!!

Nä ska inte va dum nu, men hon förstår vad jag menar :D haha.. Känner att jag skriver haha väldigt ofta :P haha!! Nä nu ska jag skärpa mig!!! elr inte!!!


Nu snart så ska jag gå ner i mitt rum och kolla på mammor och minimodeler som gick igår, men missade det, så jag ska göra det på datorn :D hihi!!!

Hoppas att alla har haft en bra dag!!! :)


Puss och kram

             // BEckisss<3 

Av Beckis - 30 januari 2012 17:21


Love those songs <3


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 30 januari 2012 14:33

Idag så har man bara haft 2 lektioner för på engelskan så gick vi på studiebesök på familjecentralen i strömsund... Så sedan så gick jag och V på dollar för att hon skulle köpa kolegeblock, så då följde jag med för då kunde jag köpa tuggummi :D hihi... Så nu sitter jag på bibblan och kollar runt på datorn!!! Snart så får man fara hem också, ska bli skönt,, är lite trött idag!!! Ikv så ska man inte göra så mkt bara ta det lungt!!! 

Ikv så börjar också  så det måste man bara se :P hahah :D


Puss och kram

               // Trött BEckisss<3  

Av Beckis - 29 januari 2012 12:27

Ja, nu är jag äntligen klar med mitt rum, så nu ska jag bara skura golven och sedan bära ut hyllan :D så glad att jag är klar har typ hållit på i 8 timmar totalt, och mitt rum är inte stort!!! Hittade en skiva som jag har gjort för flera år sedan, bra skiva det :P haha.... Så nu siiter jag och lyssnar på den och kollar runt på datorn, mendan jag väntar :P haha... Ja i morgon är det skola igen, drykt att åka buss... JAja, men det funkar, så ska inte klaga!!!


Blir ett kort inlägg idag...


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 28 januari 2012 15:47

Ja idag har man då varit och åkt bräda idag :D så kul!! var länge sedan nu...  Hade äntligen fått upp railarna, men dom kune ha gjort det lite bättre :D 


Så nu är man nöjd och ska fortsätta att städa mitt rum :D hihi, ska få ut en bokhylla i mitt rum!!!  JAja, har haft en rolig dag iaf :) mkt hoppning och mycke skratt!!!!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 27 januari 2012 11:44

Denna vecka tkr jag har gått så snabbt!!  så bra, för vill ha helg så jag får åka bräda Så kul så, har inte åkt på länge nu :P Igår kväll så var jag på  kalass hos A(barnkalass) så gulligt :) Vi hädde upp alla ballonger upp i taket :P haha :D Sedan när jag kom hem så pluggade jag och sedan så sov jag :P haha...

Nu sitter jag på skolan och ska snart ha lektion, om ca 20 minuter!!!

Kul de :P elr inte, just nu vill jag hem, vill fixa i ordning mitt rum, för nu ser det förjävligt ut!!! haha, jaja.. med har bara 3 timmar kvar nu!!!  :P hahahahahahahaha.....



Puss och kram 

              // BEckisss

Av Beckis - 26 januari 2012 08:28

Lite trött man kan va då, måste gå och lägga mig tidigare ikv, kan inte va så här trött...

JAja skit samma, har nu lärande utveckliing!!!  Det är faktist ganska kul :D ahaha

Har naturkunskaps prov idag :( hmm Ähh det kommer gå så bra så :P ahaha

Nä om man ska ta och arbeta lite nu, elr inte:P hahaha... 


Puss och kram 

               // Beckisss<3

Av Beckis - 25 januari 2012 12:26

Ja, idag så är det jätte kallt i ström i morse när jag kom med bussen så var det -22 så nu är det antingen varamre elr kallare... Är så fruktansvärt kallt tkr jag.. Köpte en tjocktröja på klädförsäljiningen i ström, var lite kallt och så och prova... Men det gick oxå :P haha, nu siiter jag i bibblan och väntar på att ha naturkunskap... :( har prov i morgon i det ämnet, inte skoj, fast det är typ repetition sedan 8:an :P haha, kul det... NEJ men det går... 


Igår kväll så var jag till fia och hälsade på. Sist vi träffades var när det var idol finalen då Amanda Fondell vann, åhh shit tänkte jag när jag kom fram till det, det är ju ass länge sedan. Elr vi träffades en snabbing på julafton, men vi satt ju inte direkt och pratade något då, då blev det typ bara hej och hej då... Det var iaf as länge sedan!!! Men det var kul att träffa henne och A :D 

Nu ska jag göra klart en ergonomi uppg!!!...

 


Puss och krma

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards