Beckissss

Alla inlägg under januari 2012

Av Beckis - 24 januari 2012 09:10

       

 Fina apeliner med physalis :) Två av mina favvo frukter!! <3


Sitter nu på skolan och ska snart ha svenska... Finns inte så mkt att säga!!!...



puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 23 januari 2012 11:25

Ja så va vi med sista lektionen idag då :D skönt de!! Sedan efter vi har slutat så ska jag och V gå på bomiljö och köpa nagellack och sedan så ska jag gå och köpa ett par träningsbyxor :D Så kul, sedan så går vi väl tillbax på skolan :( När man kommer hem så ska man plugga, har svåra ord på onsdag och fredag och sedan något J***a naturkunskapsprov på torsdag.. tugg vecka :P sedan så ska jag få in kommunikationsprovet oxå.. JAaj, det går nog... Hoppas jag!! :P ahah..



Puss och kram

                // Beckisss<3

Av Beckis - 22 januari 2012 16:09

Ja idag så har man inte gjort så mkt, va ute lite,, for och handlade sedan va jag ute med mamma, gick upp och pratade med momma som sopadeav bilen :) Efter det så gick vi in och sedan efter ett tag så gick vi upp till henne och satt där  och va sociall  med henne :D och nu är vi hemme och ska snart äta middag :) sedan fixa i ordning inför morgondagen :(  Nusitter jag och lyssnar på musik och kollar på tv :d ovanligt NEEEJ...




Puss och kram

              //Beckisss<3

Av Beckis - 21 januari 2012 14:09

JA, det har kommit massor av snö, vi har mkt mer snö än vad det var i fjol... Kul, men inte kul om man måste skotta bort allt... Men det är ju roligt, för jag älskar snö :D hihi!!!

Nu sitter jag och kollar runt på datorn och lyssnar på musik :D i love!!!! 

Jag ska också tror jag ska göra klart det sista på in lämmnings uppg som vi ska var klara med snart :P så lika bra att gör aklart den sp slipper man sedan :) Börjar att bli frisk nu, så det är skönt så ska på skolan på måndag :P phaha tre lektioner klarar man nog av... haha... 



Puss och kram

                // Beckisss<3 


p.s längtar faktist till denna vecka :P haha en speciell anledning faktist :P <3

Av Beckis - 20 januari 2012 22:10

Sitter nu och kollar på film i min ensamhet nere i mitt rum i källaren :) Kollar på kanal 4 :) Där är det Little miss sunshine :) så bra film... Fast jag bara har sätt slutet så verkar den va jätte bra :D hihi, fast det som är jobbigast är att det är reklam hella tiden :( men nu börjar den snart igen så det är lungt :D jippi!!!


        



Puss och kram

               // Beckisss<3    

Av Beckis - 20 januari 2012 16:35

Ja, blev hemmea idag med, kände igår kväll att jag inte skulle orka gå på skolan. Men har iaf varit ut och tagit luft så känner mig bättre :D Imorgon kommer jag vara på topp igen :D HAah...

Kort inlägg nu, har inte så mkt att berätta :P


Puss och kram<3


   Längtar tills på onsdag då jag får åka igen :) för kommer nog inte kunna åka något i helgen :( 

Av Beckis - 19 januari 2012 14:59

Ja då blev man sjuk då, inte det roligaste att ligga i sängen och snora och ha ont huvudet :( var hemma igår och idag... Blir nog hemma i morgon med, har ingen ork så då är det ju inte sån stor menning med att gå till skolan... 

Har percis kollat på mammor och minimodeler.. Omg säger jag bara en 8 åring som redan rakar benen:O undra vad det blir av henne sedan då!!! Men det var ju kul att kolla på... 


Sitter om funderar på om jag ska göra klart ett arbete till skolan, så slipper jag göra det sedan :P haha. Inget bättre för mig!! Sedan så funderar jag på om jag ska måla om mina naglar :D Så kul att målanaglar, men måste ta och köpa ner lack.. Är snart slut :( fast det räcker ett tag till!!! hoppas jag :P HAha...



Puss och kram

                // BEckisss<3

Av Beckis - 17 januari 2012 13:24

       

 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards