Beckissss

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Beckis - 11 januari 2012 09:32

V och T är lite crazy idag :P Fast det var ju inget nytt :P HAah, har iaf lärande utveckling snart.. Sedan lunch och efter det idrott... Det var tänkt att jag skulle till tanläkaren idag, men hin var sjuk så då sk ajag få en ny tid ist :D skönt att slippa det idag,för då skulle det se ut som om jag skulle flytta ditt, hade med mig två väskor en till datorn och en till idrotten.. Jobbigt deh.. :P Haha, eller inte så kul men men... :P Jo måste bara berätta att jag är lite dum dryg idag, innan V skulle sätta sig, så la jag hennes stol ner under bordet, då gick hon och tog en annan stol, och då tog jag och tog fram den, då hon kom tillbaka så la jag tillbaka den under bordet, då fick hon typ damp så hon skulle ta stolen som sod berevid mig, då puttade hon in mig typ i vägge

eller det stod någon kartong i vägen(platt kartong) så jag fick den på mig :P HAah, fast jag skulle ha kunnat akta på mig... haha :P Så vi höll typ på att riva klass rummet!!!


Jag har kommit på en sak, afichen som jag köpte igår, kunde jag inte sätta upp, för den är alldeles för littet rum, så jag måste ta och möblera om, så ska flytta på min bokhylla och sätta den där.. SÅska försöka med det i kväll när jag kommer hem...



Puss och kram

               // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards