Beckissss

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Beckis - 5 januari 2012 22:58

Fattar inte att en film kan vara så BRA!!

Trodde  inte att filmen skulle vara så bra, men det var bättre än så!!

Tänk om man själv skulle vara med om det, hur skulle man klara det?? Det är ju en gåta som man inte får svar på! Hoppas jag?!

Jaja, bandet som gjorde musiken till teatern som cilla gjorde det är så bra, kankse inte det bästa men lyssna man på texterna så är dom jätte bra :) AiluCrash lyssna på dem :D


NU snart så  ska jag gåoch sova, är ganskatrött om jag så orka börja skolan  på måndag så är det nog bäst att jag går och sover så jag hinner vända om dygnet!! Blir så kneppiga tider då man har lov, kommer inte i säng förre halv tolv... Men så är det när man har mycket att göra!! :P


Puss och kram

                      // BEckisss<3

Av Beckis - 5 januari 2012 20:24

Ja idag så vaknade jag 08.30 eller jag blev väckt då :( inte kul då man fick veta att man gatt behövde gå ut och skotta för att mormor och bror skulle fara till ottsjön :( Sedan så gick jag in och åt fruksot och sedan kl elva så gick jag till majlinis för att vi skulle fara att åka skridskor med DINA :D <3 Det var jätte kul!! FAst hon kom juh inte för än 12.15 :) men sedan så åkte vi till kl 14.45 :D VAr jätte kul!! Lite konstigt attåka skridskor så länge kankse :) Men vi kunde inte börja åka färän 11.5 för de höll på att skott av planen :D Sedan efetr vi hade åkt så fäöljde dina  med hem till mig och då spelade vi uno och jag van :D Sedan så gick vi ut tills jag skulle följa henne hem :D 


Nu precis så har jag kollat klart på första sesonegen av TVD :D så bra serie :D HAha, nu ska jag bara låna andra sesongen :D <3


Mamma var nyss ut och hämtade posten :D gissa vadsom hade kommit....... JO Jag saknar dig filmen :D Gud vad jag älskar denna dag :D började jobbigt men sedan så lättade hela dagen :D Sååååå nu ska jag sätta mig och kolla på fiiiiiillllllmmmmm!!! <3 

Så nu vet ni hur min dag har varit :D



Puss och kram

                      // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards