Beckissss

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Beckis - 16 januari 2012 19:27

Idag så har vi kännt varandra i ett år! Jag minns första gången vi träffades, var som igår.

Har haft både bra och dåliga minnen ihop, fast mest bra :) eller det är bara bra minnen tror jag :D<3 och hoppas att det kommer att forsätta så!! för du vet att jag verkligen gillar dig som vän!! och jag kommer aldrig att hata dig, jag kommer bara att älska dig!! hoppas jag iaf<3 Längtar nu tills jag får träffa dig igen, var ett tag sedan vi träffades och umgicks på riktigt, men det blir ju bara bättre när vi träffas för vi kommer ha mycket att säga varandra :D <3  Puss och kram, kommer alltid att älska dig som du är!! <3

       !Älskar dig och det vet du!  


Puss och kram

                 // Beckisss<3

Av Beckis - 16 januari 2012 14:33

Sitter nu och väntar på bussen med Emelie:D Kul man kan ha, hon sitter och rapar, och ber om ursäkt, så gulligt :P HAah, finns inte så mkt att göra på hjalmar när man slutar tidigt, man sitter typ mest och barar drygar !!!

Skönt att komma hem och plugga litte  :P hahah, eller inte, skönt att komma hem och kolla på VD!!! <3



puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 16 januari 2012 09:09

Ja, då var det skola igen, känns ganska bra, fast det känns som om jag börjar bli förskyld... vill inte bli sjuk just nu, känns som dålig tajming... Nu snart så ska vi ha svenska sedan blir det lunch pch sedan någon engelska redovisning, som jag sinte vill ha... Tkr inte om att pratat engelska inför klassen... Slutar klockan 1 idag, då ska jag och V planera idrotts uppvärmingen på onsdag...



Puss och kram

               // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards