Beckissss

Alla inlägg under juli 2012

Av Beckis - 30 juli 2012 20:00

Blev ju faktist bra väder till slut idag.. men det tog ganska länge för de :P Men då kunde man sita med datorn och kolla runt :D så har typ nyss kommit hem har varit ute på byn med J och E :D hade det roligt :P hihi..

Ligger nu i min ny bytta säng som är så skönt och kollar på lotta på liseberg och kollar på några bloggar :)


Ha en fortsatt bra kväll :D


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 30 juli 2012 11:17

Och så blev det regn idag då.. Så dt blev inge jobb, fick vara ledig!! skönt det.. Så nu ligger jag nere i mitt rum och lyssnar på musik, för vad ska man annars göra då det regnar ute?? ska nog ta och göra ngt sedan, men vad vet jag inte :P haha..


Ja jag vet faktist inte vad jag ska skriva om så jag lägger ut låten som jag lyssnar på just nu :P

En låt som är sååå jätte bra tkr iaf jag :D


Ha en bra dag!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 29 juli 2012 22:57

Ikväll har det arit riktigt varmt oxå, inte så kallt så man måste ha lång byxor :) det tkr jag är skönt.. har badat ikv med, var riktigt skönt faktist!! Då vi har precis klivit upp så ringde mamma och sa att jag hade besök av en prinsessa, elr hon sa inten prinsessa hon sa att jag hade besök bara, men så klipps som jag är så förstod jag vem de var :D så då for jag hem och hoppade s-matta med henne :) Kollade oxå på några klipp på youtube :D var kul..

Så nu ligger jag i sängen och skriver med en kompis på msn :) men snart så ska jag sova!!


God natt alla..


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 29 juli 2012 18:09

Idag kan man säga att det har varit sommar på riktigt :) har varit ute i solen och solat, varit och badat och solat igen :) gud så skönt har varit så skönt att solen har tittat fram :) Så nu kanske man inte är så blejk längre :P hihi.. var rätt så varmt i vattnet så man ska inte klaga.. Så nu snart blir det grillat till middag, kan behövas efter denna dag :D Till veckan blir det jobb igen :) få lite mer pengar då!! härligt de!!

Sedan ikv blir det en film kankse!! :D

Hoppas alla har haft en lika bra som jag har haft!!


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 28 juli 2012 17:15

Idag har det varit härligt väder :) har klippt gräset, som va hur jobbigt som hellst idag, bara för var bästa klippare gick sönder!!! Så då fick jag köra med uppsamlaren, är typ hälften så smal, så tar dubbelt så lång tid.. Så om jag klipper på 45 min, så tog det 90 minuter idag.. Fick ju typ töma hella tiden oxå.. Jaja.. Efter jag hade klippt klart så gick jag in och städa nedervåningen.. Så nu r det snyggt igen!! (ett tag iaf):P

Nu ska vi snart till och äta, mamma, pappa och momma ska äta surstämming jag och bror som inte äter de får kassler och popatisgratäng :) smarit de!!

Sedan ikv blir det film för mig!! Men vilken vet jag inte än :P hihi


Ha en grymmt bra kväll, för det ska jag ha :D


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 27 juli 2012 20:26

 

Ett fort som jag och barnen byggde första veckan :D

         

Var och fiskade igår kväll, sedan då vi kom hem så for jag, bror och kusin och badade, var otroligt varmt i vatnet :D

Hoppas ni gillar bilderna :D

Puss och kram

        // Beckisss<3


Av Beckis - 27 juli 2012 17:24

Ja då har man gjort sista dagen idag då :) känns tråkigt men ändå skönt.. Nu har man ju fått lite mer pengar, så det är ju toppen!!


Ja idag har det inte blivit så mycket gjort vi har mest bara sutit och pysslat och kollat på film, har ju inte varit något topen väder direkt..

I morse 10:40 så for kusin Julius till sin pappa, men han kanske kommer  tillbaka i slutete av sommaren :) har varit en rolig vecka då han har varit här, fat lite uttjatade meningar han och bror har upprepat hella tiden

T.e.x (Rosa, är det här skönt) och mycket mer men mest denna.. Fy var irro man blev på det.. Sa det 100 ggr per dag typ.. Men men..


Nu sitter jag och kollar på olika bloggar och lyssnar på musik!! Är mest bara trött så orkar inte göra så mycket.. Ikv blir det kankse ngn film eller till att städa, får se hur det känns!! 


Kommer några bilder sen igår kväll också, men det får nog bli ikv!!


Hörs!!

  Här var det sommar, men det kan man inte säga att det är nu :P haha

 

Ifjol detta datum alltså den 27/7 så cyklade jag och Majs till rossön :) <3


Puss och kram

             // beckisss<3

     

Av Beckis - 26 juli 2012 16:06

Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har uppdaterat min blogg!! men sånt händer har inte haft ngt att berätta, så onödigt att skriva om vädret :P haha..

Ja i morgon är min sista dag :( trist de, gillar att vara på dagis!! men det är ju så livfullt och händer mkt roliga saker där.. har ju haft tur med vädret under dom 2 veckor jag har varit där, har kunnat bada och vara ute :)


Nu sitt ligger jag i min säng och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem :) 


här kommer lite bilder iaf :D)


 

Kladdkakan som jag gjorde i söndags :) blev jätte god :D

         

Var ute på promendad med daisy :) hittade en pinne :P

Måndags mys med fina vänner  :D    


puss och kram

                 // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards