Beckissss

Alla inlägg under juli 2012

Av Beckis - 9 juli 2012 10:13

Idag vaknade jag tidigt tkr jag, vaknade 09.30 :) känner mig solt att klivas upp då, för jag sov till 11.30 igår :P stor skillnad :P haha jaja..

Idag fyller mammsen år så ska fira henne och klippa gräs, är ju jätte långt!! Sedan vet man inte vad man ska hitta på!! ngt förslag?!


 

På onsdag så kommer min prinssesa och hälsar på :) ska bli så kul att ha hon här ett tag :D ho var hos oss själv första gången då hon var 3 tror jag :P och nu är hon 7 ska fylla 8 :D ska iaf bli grymt kul  :D <3


puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 8 juli 2012 13:46

Ja nu kommer det lite mer bilder på semestern :)  vi var ju på djusparken också så det är bilder på djuren och videoklipp på sälarna :P haha



 
  s

Ber om ursäkt att klippen är felvända, men gick inte att rotera dom :(

Ja här är sälarna då de får mat, gör olika konster och så :)hihi


             

Här har ni bilder på några av djuren, gick inte att ta kort på alla för de var för långt bort, men ni får se några av dem iaf :) hihi

 

Här är älven sista kvällen vi var där, var så fins då solen gick ner :)


Hoppas ni har gillat de, för nu har jag ingra fler bilder att visa :) 

Ni får gärna ställa frågor eller kommentera om det är ngt ni undrar över :D


                // Beckisss<3


Av Beckis - 7 juli 2012 19:31

Jaha, då har man kommit hem från solle:-) gick ju bra fast det var kvaft:-( men det gick ju, köpte inget gick bara runt!! Nu sitter jag hemma hos majs och moa och träffar dom lite:-) ska kanske kolla på ngn film elr ngt:-) ha en bra kväll!

// beckisss<3

Av Beckis - 7 juli 2012 08:49

Godmorgon alla mina läsare:-)
Första natten i min underbara säng på fyra dagar:-) känns så sjukt härligt att vara hemma och få sova i sitt svala rum ist för att sova i en bastu:-) nu känns man utvilad och kan klara av vad som hellst:-) var ju bara lite synd att jag inte var hemman i går för då skulle jag farit på dunder, var ju ett bra band son spelade:-) men det var ju ändå roligare att spela minigolf:-D Hihi
Nä nu ska jag ta och fixa mitt hår och sminka mig:-) här kommer en bild på mina stövlar som jag fick igår då jag kom hem:-)

Av Beckis - 6 juli 2012 21:35

Om inte alla vet så har jag och min familj varit på en mini semester :) denna semester gick till lycksele för att uppleva gammla minnen, men denna gång sov vi inte på hotell  utan vi hade hyrt en stuga på ansia camping :) en jätte trevlig camping med många norskar på :P  

Vi hade stugnummer 41 och den låg precis med älven :) var jätte myssigt, fast det var jätte varmt :(

     

Då vi stog med vattnet så kom det en ankna gående framför en, sedan så var det en hel familj som simmade förbi :) såå sött! <3 

   

Som  ni kankse redan vet så gillar jag att ta kort på solnedgångar :) så är får ni två bilder som jag tog från stugan :)

   

Här är bilder från när vi for ner till lycksele, då vi stannade och tog lite luft och en fika paus :) hoppas ni gillade bilderna, för det kommer flera någon annan gång :) 


puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 2 juli 2012 14:31

Nu blir det en veckas paus från bloggandet av olika skäl!! men när jag kommer tillbaka så kommer jag ha massor att berätta och bilder att visa er :) ha det bra!!


Kan  ju berätta att jag har varit duktig att klippa gräset och nu ska jag till och städa mitt rum :)

Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 1 juli 2012 19:11

Ja då är denna helg över, skönt de som det känns nu iaf.. är så uselt trött!! :P haha..men det har ju varit en bra helg :) var kul igår..

Fast det var ju synd att det inte var så mkt folk där.. men men det var kul ändå :)

här kommer lite bilder :)

 

Här håller majs för första gången ska leka hamster i ett boll :P haha

 

Ramlade vist :P hihi

 

ser ju ut att vara riktigt roligt :D

 

Här håller dynazty på att förbereda sig och testa ljudet :)

 

Scenen där de ska uppträda bara några minuter innan :D

       

Här uppträder dynazty:D

Var jätte kul att stå där längst fram :) tkr de var riktigt bra, bättre live än att lyssna påen cd skva :)

 

Och så fick jag atugrafen av sångaren :) var riktigt trevliga oxå :) fick ju äran att gå med myggmedel till dom :) så fick ju bprata med dom då :D hihi

jaja, kan sammanfatta helgen som en bra helg :D hihi <3

En video från igår, Land of broken dreams! :D
 


puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards