Beckissss

Alla inlägg under juli 2012

Av Beckis - 22 juli 2012 16:44

Ja då har vi kommit till en tråkig söndag, inget händer och trist väder.. Har klippt gräset och nyligen bakat en kladdkaka med marshmallow på, ser jätte god ut :P hihi, så vi får väl hoppas på det bästa :D

Så nu sitter jag och spelar songpop för man inte har ngt annat bättre för sig.. Ikv blir det bara en lug kväll med film.. Imorgon så börjar man jobba igen, ska bli så kul!! älskar att vara där!


Ha en bra eftermiddag/kväll!!

för det ska iaf jag ha fast det regnar!!



puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 18 juli 2012 19:42

Ja då har man börjat jobbat och det märks ju, för har intee tid att blogga så mkt.. Har nu jobbat  tre dagar och det är såå kul, känns som rätt!! Barn är ju bara för underbara!! Fast det år ju lite tråkigt när det är så få barn, men det kanske kommer lite fler barn till veckan, vem vet?!


Nu kollar jag på tv och sitter med datorn! är så skönt attligga och ta det lungt!!

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka! :) 

   

puss och kram

             // Beckisss<3





Av Beckis - 15 juli 2012 18:13

Ja idag har jag klippt gräset fy vad varmt och kvaft det var då, gillades inte..efter de så gick jag in och tog en lååång dusch :D var skönt.. Sedan så har jag inte gjort så mkt mer.. 

Imorgon börjar jag iaf och jobbar, ska bli två roliga veckor på dagis!! har längtat att komma tillbaka dit sedan jag var på praktik där! :) så blir där två veckor!! <3

Kort inlägg nu, hoppas ni får en trevlig kväll alla <3


puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 14 juli 2012 23:23

Ja som ni har läst tidigar så har jag haft besök av min underbara kusin lovisa såhar kommer det lite bilder få det :D

                        Målade hennes naglar dagen då hon åkte, nyckelpigor och blommar! :)


Ha en bra kväll!

                Puss och kram 

                              // Beckisss<3


Av Beckis - 13 juli 2012 15:29

Gud vad skönt det är med fredagar, vet inte varför jag tkr de, men dom är så sköna :D hihi

Inatt har jag sovit bättre än i går, sov typ inget igår.. Hade en hostande kusin som låg inne hos mig, var 10 sec mellanrum mellan varje host atack.. inte kul.. Inatt kl 23.30 så vaknade hon hade sovit en kvart typ då, så frågade jag henne om hon ville gå upp och lägga sig, och det ville hon så då fick alla sova bra inatt :) Hon jhostar inte så jätte mkt nu men hon ska få fara hem idag ändå, så inte jag blir sjuk tills veckan då jag ska börja jobba :) ska bli jätte kul, sedan har jag fått en vecka till på hemmbyggdsgården veckan efter jag slutar på dagis :D jippi!! money money!! :D


Ja idag har vi varit runt på loppis för att kollt på hyllor till momma så hon har någon stans att hä sina saker! hon har ju så lite sånt :P elr inte!! om man frågar mig så fattar jag inte hur hon har fått plats i en lägenhet förut!! hellt omöjligt..

Har inte gjort så mkt idag mer än det, regnar ju så går ju nte att göra så mkt ute heller :(

Ikv så ska jag lägga in bildr från igår och i förrgår :) så hoppas ni gillar dom! ha en bra eftermiddag iaf!!  


Puss och kram

              // Beckisss<3

           

Av Beckis - 12 juli 2012 19:17

ja nu har äntligen min prinsesa kommit :) hon kom igår, så idag har vi kollat på film, åkt moppe och kastat sten :) Har väl inte gjort så jätte mkt :) nu sitter hon och lär sig att spela barnen i bullebyn på piano, hon är så duktig :) 

Ja igår så var vi och träffade Dina och dom lekte och klädde ut sig som prinsesor :) det kommer bilder då jag hittar min laddare :P hihi.. Ha en bra kväll!! <3


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 10 juli 2012 20:37

Varit i ottsjön idag med mamma, momma och bror :) var mysigt.. Träffade V och v syster :) var kul, här kommer iaf lite bilder från dagen :D Hoppas ni gillar dom!

     

Kosorna njöt i solskenet:)

             

Vackra blommor fanns det också :)

 

Såå gullig katt alltså :D

     

Blev en helt okej dag, började med moln och slutade med soligt :) det var skönt :) ha en bra kväll :) imorgon kommer min söta prinsesa :D <3


Puss och kram

             // Beckisss<3 


Av Beckis - 9 juli 2012 17:06

Idag så har jag vart duktig att klippt gräsmattan:-) fy vad varmt de var, så.efter jag have klippt klart så för jag och badade, det var jätte skönt:-) mitt första dopp o backsjön:-) nu ska jag snart ta att äta en god. Skinkpaj och sälar:-) mums
Ha en bra kväll:)

Puss och kram
//beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards