Beckissss

Alla inlägg under februari 2012

Av Beckis - 1 februari 2012 09:03

Äntligen onsdag och äntligen snowboard. Älskar denna sport!! Skulle inte kara mig utan att få åka, känna farten, friheten, gemenskapen :D så kul, helst då man får åka med en person som betyder ganska mycket<3 hihi... MEn det är ju inte föränns ikv :( men då kankse dagen går fort så man får sluta, så man kan fara hem och fixa sig och fara iväg och åka :D hihi!!! Nu har vi iaf lektion och det är inte kul, för jag har inget att göra... Vi håller på med intervjuer, men den är klar, så ska börja läsa, men vill inte det!!! Men det är väl bara att at och läsadå :P haha  elr inte!!! 

Snart så har man praktik oxå så det ska bli skönt :D jippi!!!


   Puss och kram

                 // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards