Beckissss

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Beckis - 6 november 2012 20:03

Ja ni ser ju rubriken och den beskriver måndagen och tisdagen :P ja allt började då vi skulle ha historia igår då jag och hannah typ små tjafsade över ngt som vi inte vet vad.. men men,jag var på dåligt humör hela dagen tills typ jag kom hem.. och idag så var det hannah som var på dåligt humör över två saker :P men fick henne på bra humör då vi hade slutat och vi bara flummade runt :P haha tog lite bilder på hannah då hon gjorde några gymnastiska övningar :P :P haha!!


Ja nu sitter jag och avnjuter en varm hallon och blåbärs soppa :) och kolla rpå 112 på liv och död :D härligt de, sedan så ska jag        

Är hon vig elr vad??

 

   Älskar dig min underbara fina vän   

 

Puss och kram

              // Beckisss<3


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards