Beckissss

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Beckis - 10 november 2012 21:50

Rätt snat men min rubrik.. Ja hade har jag bara lust att skriva de..  aja.. nu har jag kollat på film med familjen :) kollade på the hunger games :) filmen var grymt bra :) hihi!1 så nu ligger jag nere i mitt rum kollar på datorn och undrar om jag ska se en film till :) hihi!! men vilken? 

Ja imorgon är det söndag och på måndag så börjar praktiken :) härligt de,men det sämsta med de är att jag inte får träffa min underbara vänn på 5 veckor.. hur kommer vi klara oss ifrån varandra?? aja.. blir desso roligare då vi träffas <3 :D


Imorgon så är det farsdag så då ska vi fara till rossön en sväng tror jag :) ska bli kul, är inte så ofta jag far ditt!! har aldrig tid känns det som!

Måste göra klart ett kort som jag har påbörjat med, men det tar vi i morgon då jag vaknar :d hihi!!

 

Ha en bra kväll!!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 10 november 2012 17:11

Ja idag har man inte gjort mkt.. har kollat på film, spelat tv spel och fixat håret :P testade en ny sak som jag aldrig har gjort, men blev inte så jätte nöjd så plattade håret och lockade de ist :P haha!! aja.. Nu sitter jag och väntar på maten, sedan så ska jag nog kolla på film och bara mysa som jag har gjort hela dagen annars :P haha!! men man måste få ha såna dagar med! :D hihi

Längar till snön nu :)


Puss och kram

              // Beckisss<3 

Av Beckis - 10 november 2012 11:13

Här är mina naglar, glömde att ta bort kletet utanför innan jag knäppte, men skit i de, blev nöjd med dom så :) hihih!!

Här kommer också bild på bror födelsedax tårta :)


Sedan igår kväll så var dina m.fl.här på besök oxå, så vi gick ut i snön :)

 

Snöade riktigt mycket då :P haha

Skriver mer sedan idag kanske :P


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards