Beckissss

Alla inlägg under november 2012

Av Beckis - 4 november 2012 13:16

Jaha, då är det söndag och sista dagen på lovet :( inte kul.. har varit ett roligt lov, lovet började med att hannah var här, var skit kul, började då att vända dygnet fel. gick inte och la oss förns tre fyra :P inte så bra, för sedan har lovet bestått av sena kväller :P jaja.. har väl inte gjort så mkt på lovet har bara slappat och fotat :D Har ju oxå bowlat sedan har jag väl inte gjrot så mkt.. har bara tagit de lungt!! så ja, men har haft ett bra lov.. nu går man bara en vecka seda har man 5 veckors praktik :D sedan går man eb vecka till sedan är det jullov :D kul de!!


Ha en bra söndag, nu ska jag ta och plugga!! :(

Saknar dig vännen <3


Puss och kram

                 // Beckisss<3 



Av Beckis - 2 november 2012 19:04

En härlig fredag :) vaknade runt 11 halv 12 idag :) skönt att få sova ut!! sedan så åt jag frukost och kollade på tv :) sedan berättade pappa att vi ska iväg och bowla :) jag blev jätte glad för det är så himla kul :) hihi så klockan halv tre så for vi och kom hem nyss:) bror och pappa fick 306 poäng var så dom kom delad första plats :) jag kom två och mamma trea :) men det var ju ingen tävling men ändå kul och se vem som vinner :D hihi!! så nu ska jag göra mig i ordning för att sedan kunna lägga mig i sängen och kolla på x-factor och film :)

Och i morgon så måste jag plugga gärnet :( känns som jag inte hunnit de på detta lov och vi har fyra prov till veckan!! gillas inte, men sedan så är man inte på skolan på 5 veckor för då¨har man praktik :D jippi!!


Ha en bra kväll!! 


Puss och kram

               // Beckisss<3 

Av Beckis - 1 november 2012 22:09

Ja då har man varit på bandy ikv då :) var kul!! var rätt många tjeor där också så då blir det extra roligt :D hihi vet ite va det blev i poäng med det spelar inte så stor roll heller :P hihhi!!

Ja nu  sitter jag i soffan och kollar på sällskapsresan :) tkr att de är så roligt :P haah ja sedan vet jag inte vad jag ska göra, tror nog att jag ska sova :P hihih


ha en bra kväll alla <3

puss och kram

              // Beckisss<3 

Av Beckis - 1 november 2012 13:46

Gud vad tråkigt det är att plugga!! sitter och skriver och försöker att fatta ngt!! men men.. skulle vilja göra något mkt roligare än att göra de just nu!!

Puss och kram

             // Beckisss<3 

Av Beckis - 1 november 2012 11:42

Ja idag så vaknade man till ett skitväder.. hade tänkt gå ut och fota idag med, men är ju inte så roligt då det är dåligt väder.. men får väl se om jag går ut och gör ngt annat ist :) måste nog ta och plugga med, har fyra prov till veckan!! inte roligt men måste göras de med!! 

Ikv så ska jag på  bandy iaf, så kul då det är mycke folk där :D så hoppas de kommer några iaf!!

Ja nu ska jag gå och fixa i ordning mig så får vi se vad jag hittar på :) ha en bra dag!!


Puss och kram

             // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards