Beckissss

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Beckis - 1 januari 2011 20:56

Sitter nu i soffan med min kära släkt och familj och kollar på film :) vi har kollat på karate kid och nu kollar vi på inception    Den är ganska bra fattar den inte så bra men...

Sedan ska man väl kolla på fångarna på fortet fast på datorn, för jag misade de nu   Men sånt är livet som jag brukar säga väldigt ofta!

Ja i morgon får jag väl se om det blir berget då (snowboard  får väl se vad det är för väder för just nu är det -18 grader kallt ute    tkr inte om kylan...

 

 

 

Men nu ska ni få höra dagens dikt!'

 

Vinter kyla!

 

Ute vintern gnistrar

Här inne ligger jag

Hopps att jag slipper

Att mer gå ut idag

 

Med mössa och med vantar

Jag tjocka jackan tar

Stora ylle sockar

Jag allt varmt på mig har

 

Varför måste man då frysa

I vinterns fina stund

Önska sig en brasa

Ej sitta i en lund

Av Beckis - 1 januari 2011 15:42

Har nu kommit hem, har varit och åkt skridskor, de va jätte kul   Skönt med frisk luft, fast de blev lite kallt på slutet  Men men, du ska jag kolla på karate kid den nya, fast jag har redan sett den men jag ska se den med min morbrooch min lillebror  


Kommer nog något mer inlägg senare ikv  

Av Beckis - 1 januari 2011 12:02

NU är 2010 över så nu är det bara att börja om från början  och hoppas att detta år går lika snabbat som 2010!


Men men, nu ska jag klä på mig, smika mig, fixa håret, för att sedan gå upp och äta lite frukost   Men det kommer något fler inlägg senare!  !

Av Beckis - 1 januari 2011 01:09

Nu är äntligen 2010 över    detta år tycker jag ha gått snabbt!

 Men nu kommer några bilder från kl 12.00 till 12.30


            


Spelade in fyverkerierna som jag ska ladda upp sedan !  Vet inte vart den tog vägen  


God natt alla!  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards