Beckissss

Alla inlägg under januari 2011

Av Beckis - 12 januari 2011 21:24

Har nu kommit hem från backen :) de va ass härligt klarade båda railarna efter varandra, så stolt över mig fattar ni hoppas jag!



Nu ska jag gå och lägga mig är lite trött nu!



Puss och kram lingon barn:P


  

Av Beckis - 12 januari 2011 15:53

Igår så var jag ju på bandy  som ni alla vet då! Vi var fem stycken   annars brukar de vara 16 17 st :) men men de gick ju iaf.... Nä nuär det onsdag och jag ska snart fara och åka bräda (kl 18.00) Men först ska jag se på en serie och sedan ska jag äta litte innan oxå! Men nu ska jag kolla på läxan vi fick i dag!

 

Puss och kram //  

Av Beckis - 11 januari 2011 17:10

Idag har jag varit trött fst pigg    Men det har ändå varit en kanon dag! Fick mig en liten överraskning i eftermiddag med, men den säger jag inte dom ska med vet nog om det själva! MEn nu snart ska jag väg på bandy träning!  

Så nu ska jag nog gå och göra i ordning mig för den!


HA det så bra:)<3

Av Beckis - 10 januari 2011 15:24

Är redan less på skolan....  Detta läsår kommer gå segt!

Men men man fick ju iaf träffa alla kompisar, visa har jag inte ens träffat på jullovet  men nu har jag träffat dom   Så nu snart ska jag äta middag och sedan ska jag och en kompis gå till barngympan för att vi håller i den! Så det blir ett kort inlägg idag för jag har inte så mkt att berätta!







Puss och kram //


  

Av Beckis - 9 januari 2011 20:52

Nu ikväll har jag varit ute lite och skottat snö och efter jag hade gjort de så gick jag in och såg på Alice i underlandet   den var ganska bra! Nu ska jag gå ner i mitt rum för att läsa en bok som jag fick i julklapp !


Börjar skolan imorgon!

Så god natt alla läsare!




                                  //

     

Av Beckis - 9 januari 2011 13:57

Har varit ute idag och hopaat från ett tak ner i en snöhög  De va jätte kul roligt ibland att leka i snön   Man måste inte jämt va så stor och tro att man inte kan ha roligt i snön! Sedan så blev kläderna jätte blöta så då gick jag in... Men de är såndan jag är! Ska gå och hänga tvätten nu så man har något att ha på sig i morgon på skolan  Orkar inte gå på skolan imorgon... Skriver mer senare ska hänga tvätt NU!



Puss sålänge!

Av Beckis - 8 januari 2011 20:32

Idag har vi städat bort julen! så jag har inte haft tid att blogga! Men det är inte de ända jag har gjort, jag har kollat på en serie på datorn innan jag väntade på att fara på bandy match (Backe-Hammerdal) Backe förlorade med 8-0   De va en jätte tråkig match... Åter till i går när vi spelade spel, vi spelade tre omgångar och jag och mamma van 2 av tre så vi van ju då  Älskar att vinna! Men nu ska jag fortsätta att se serien som jag har misat!   

Mina läsare får ha en bra kväll!




Puss och kram på er!

Av Beckis - 7 januari 2011 16:44

Idag har jag som vanligt varit och åkt Snowboard   Klarade hela railen gjorde en grabb *stavning* det va skit kul fast de va trög snö! Nu ikväll så ska vi väll plocka bort litte jul och spela ett spel som vi fick i julklapp som vi inte har hunnit spelat för förra gången vi skulle spela de så gick min lille bror till en kompis och man måste minst vara fyra! men i kväll hoppas jag att de blir  

Just nu lyssnar jag på musik på spotify (Black Jesus- Jay Smith) Nu ska jag kolla in bilddagboken och Facebook   



Ha en bra kväll puss och kram     Glöm inte att Let's dance börjar ikv     Tv4 kl 20.00

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards