Beckissss

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Beckis - 30 december 2010 23:09

Sista inlägget för idag, nu ska jag gå och lägga mig för att man ska vara pigg i morgon  För det är ju Nyår! varje år har jag varit jätte trött innan kl är 12 så jag nästan ligger och sover i soffan, men inte i år iaf   

I morgon så ska jag fixa www.rosafebruari.bloggplatsen.se 's hår det kommer bli jätte kul  Längtar!

Jag är jätte trött! så nu går jag och lägger mig iaf snart   


Undra va mitt nyårs löfte blir då??

ehmm..... mmm... . jag vet inte kan ingen av er ge mig förslg för jag vet inte.. för något år sedan åt jag inte godis på ett helt år, elr jag fick bara äta lite på jul och min födelsedag    men de vill jag inte ha igen de va så trist när man blev sugen på något och man inte fick äta   nu vill jag ha något annat elr äns om jag ska ha något?? för den delen...

det bestämmer ni!!! god natt på er   

Nyårslöfte!




Sov gott alla nu, för de ska jag göra iaf!!

Av Beckis - 30 december 2010 21:44

     Bild från andra backen (Onsdag)   D.P på halva backen  (Torsdag)   Halva backen   (Torsdag)    

Halva backen (Torsdag)

Zomat in från branten (Torsdag)  

Av Beckis - 30 december 2010 21:41

       M.L hoppar på ett hopp  

Av Beckis - 30 december 2010 19:11

  

Älskar dena bild den påminer mig om mug själv nästan  

Av Beckis - 30 december 2010 19:06

Ligger nu i sägen hos M.L och väntar på tills hon har ätit klart   ¨sedan ska vi kolla på kläder tills i morgon   

Puss på er<3

Av Beckis - 30 december 2010 16:19

Idag har jag varit och åkt Snowboard   , jag åkte med M.L, D.P och miin bror. Det har inte gått så bra för D.P och M.L när de skulle åka i  liften tsm, för de bara ramlade och drogs med en bitt...När de var en liten kille som ramlade (han åkte skidor) så stanade de liften på ängång....   .. fattar inte varför de gjorde så.... De kunde ha gjort illa sig ju    Men men, i morgon är det Nyårs afton, det kommer bli så kul   Längtar, ska fixa M.L hår för att vi ska fira nyår tsm, och vi ska vara så söta    

JAg har åkt bräda 5 dagar i rad nu !!! Från 11-15 varje dag typ1  





Kom ihåg att Snowboard äger  

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards