Beckissss

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Beckis - 23 augusti 2011 23:20

Detta blir sita inlägget för ikv, ska se film nu och sedan ska jag sova... Jag ska se kykogårdsön, så bra film:D  Imorgon utser jag veckans blogg så nu får ni komentera ,varför just din blogg ska vinna att bli länkad :D Så skynda på nu :) Skynda skynda....

Nu ska jag gå och kolla film!


Puss, Kram och god natt

                                    // Bekckisss♥♥

Av Beckis - 23 augusti 2011 22:56

Kommer fakta om mig i morgon datorn dampar :(

Av Beckis - 23 augusti 2011 21:37

Nu sitter ag och kollar på Carina flyttar in, inte så jätte bra, men finns inte så mkt annat att kolla på:( Skulle kolla på något på trean kl 8 men glömmde bort de :( Surt... JA ska igentligen städa mitt rum, men orka de.... är ju så tråkit, men ska väl försöka med att göra de om en liten stund :D

Kommer lite fakta om mig själv sedan :D Ska städa klart först ;) ♥

sol

Av Beckis - 23 augusti 2011 18:41

Ja då sitter man här igen, har inte hänt så mkt idag, har inte gjort ett ända skit :P haha man kan ha såna dagar ibland :P JAja, nu lyssnar jag på musik och kollar när min bror spelat xbox ;) Bara så ni vet så börjar jag skolan på måndag, måste kliva upp tidigt :( :) ska bli jätte kul :D Blir ett kort nu kankse blir något fler sedan :D


Puss och Kram ♥

                        Beckisss



R.I.P Elsa ♥

Av Beckis - 23 augusti 2011 14:08

Nu har äntligen solen kommit, iaf idag :P Har inte hänt så mkt idag, mer än att jag vaknade av att jag hörde röster ... Klev upp och duschade åt frukost, skulle sätta mig med datorn men orkade inte så  jag for till majlinis en sväng :P Kollade på bilder sedan hon var mindre :D HOn var så söt då hon var indre, fast de är hon fortfarande :) Nu sitter jag och bloggar, facbookar och lysnar på musik♥

http://www.youtube.com/user/maddijanemusic hon gör låtarna som man har lyssnat söder så bra :) Blir et kort just nu.... Har inte så mkt mer att berätta :P

PUSS OCH KRAM

                        // Beckisss♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards