Beckissss

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Beckis - 19 augusti 2011 12:48

Nu sitter jag har och har pricis fixat mig, ska bara vänta på att håret ska torka så jag kan ut och köra lite moped :) Fick typ för ca 20 minuter sedan ett sms av majlinis och där stog de att de länmnade östersund :) Så snart är de hemma och vi ska åka moped :D Har iaf vallt vad jag ska gör för middag idag, de blir typ köttfärslåda en typ av en sådan :) Så nu snart så ska jag fara ner på ica och handla de som behövs ;)


Jo idag är det biopremiär av filem (jag saknar dig) så trist att ma bor där man bor så man inte kan fara och se den... För om jag ska fara och sed den så måsteman typ åka 11 mil elr 15 mil... Längtar tills man får se den :D

HÄr kommer trailern :D

Ser jätte bra ut ♥


Av Beckis - 19 augusti 2011 10:46

Iförrgår så for vi upp till en stuga i skogen :P Där vi fiskade och myste :D De var kul för vi fick både fisk och lingon :D 12 liter lingon plockade jag (STOLT) Satt vid elden och myste och grillade :) Så kul, var 2 år sedan vi var där sist... Så vi tyckte att de var dax nu igen.. Idag så kommer min kusin och ska sova här tills i morgon, så jag ska laga mat för att mamma och pappa jobbar. Så då blev de lilla jag som fick göra de... Nu ska jag snart ta och äta lite frukost och sedan göra mig i ordning, sedan kankse jag sätter mig framför tv:n och kollar på film, 6 timmar kvar på filmen jag började på igår :D men kommer säkert skriva mer sedan, kanske lägger upp vad de blev för mat och vad jag har gjort mer:D



I eftemiddag kommer den saknade majlinis hem, hon har varit på semester i spaninen på mallorca hos sin syster :D Saknar henne nu♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards