Beckissss

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Beckis - 16 augusti 2011 21:46

   Söt som socker ♥   Sötisar ♥   Vacker med en blomma i håret ♥

Av Beckis - 16 augusti 2011 11:26

Gud vad tråkit det är när det regnar :O vill inte att sommaren ska försvinna, för det är just vad  den håller på att göra nu... :( TRÅKIT... Nu kommer kyllan in över oss, fast ett plus är ju att man snart får börja att köra skoter och att åka bräda :D Det är väl de som är bar med vintern, det sämsta är kyllan....  Men nu ska vi vara glada och ta vara på sommarlovet som är kvar, börjar ju inte skolan förns 29 augusti :D Längtar faktist lite till skolan :)

Ja idag ska jag väl inte göra så jätte mkt vara med en kompis som jag inte har varit med på hella sommaren, eller hon är som en syster♥ sedan försat gången  jag träffade henne .... SÅ det är väl de jag ska göra idag. Igår kväll klippte jag mig, blev nöjd, inte sån jätte stor skillnad men luggen blev kortare och uppklippningen blev kortare :D Blev jätte nöjd iaf :D


Puss och kram

                     //Beckisss♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards