Beckissss

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Beckis - 22 augusti 2012 22:28

Ja då har man lockat håret!! hihi, gör alltid konsitga saker på kvällen!! men det är då jag får för mig saker!! lockade inte så noga men ville bara se hur det såg ut.. Har konstaterat att jag har mycke hår på huvudet!! och tjock hår.. för lockarna årkar inte hållas uppe :( men som tur så ska jag snart klippa mig :) härligt de!!

Ja ikv så har vi varit till momma och myst, såg halv åtta hos mig och robinsson!! kul de.. Och nu sotter jag framför datorn och kollar på olika saker :) hihi, kul de med!! ska väl snart ta och sova!! är lite trörr men ändå inte så mycket, ska nog hä på en film så blir jag nog trött eller så kollar jag på något annat!! Är nog en natt människa har inga problem att vara uppe :P hihi!! Imorgon så har jag inte något speciellt inplanerat så får se vad dagen haratt erbjuda :) hihi

Här får ni en bild iaf :)

Kanske ingen bra bild på att visa hur jag blev i lockar men ser lite iaf :) 


Puss och kram

               // Beckisss<3 

Av Beckis - 22 augusti 2012 18:05

Hejsan svejsan!! idag har jag varit med underbara Jossan :) har haft det helt underbart roligt!! började dagen med att sitta på ica och kolla på allt folk!! sedan så for vi till badstranden och satt där och pratade sedan så tillbaka till ica och hälsade på issa som jobbade :) sedan så for strömen var typ borta i 10 min.. efter den kom tillbaka så började larmet gå på kläboa :P haha lät ju roligt de!! sedan så for vi hem till mig och sbasketbollen och sedaan for vi och spelade :) jag vann!! hihi, det var också kul, sedan så satte vi oss på ica igen :P hihi, har varit en rolig dag!! och nu har jag nyss ätit och sitter nu här :) hihi!! sedan har de väl inte hänt så mycket mer:)

Då jag for ut till Jossan så var det kallt med då solen kom fram så blev det varmt :)

Hoppas alla har haft en rolig dag!!

 

Puss och kram

              // Beckisss<3


Av Beckis - 22 augusti 2012 11:52

Blir ett snabbt inlägg nu, ska iväg och va med J <3 nu, så vi hörs sednare idag!! :) 


Puss och kram

               // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards