Beckissss

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Beckis - 9 augusti 2012 22:51

Jaha, då är man hemma och ligger i sin sköna säng, och ska kolla på ett avsnitt som jagmissat :P jaja, har haft en toppen kväll med massor av skratt!! har varit ute och cyklat och pratat med några polacker om att man inte får fiska på badplatsen, de förstog inte oss från en början med mycke om och men så fick vi fram vad vi menade :P haha, ja så kan de va..

Men har inte så mkt att berätta så här kommer det en låt ist.. lyssnar på den då jag saknar en viss person :) <3

Så sannt! du betyder så mkt, fast du inte är just här där jag e!! <3


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 9 augusti 2012 18:47

Jaha, då var det kväll och man har nyss ätit hos momma, blev köttgrya och popatisgratäng... Var jätte gott... Nu sitter jag hemma hos majs med O och D majs hålle rpå att ladda hem en film :P jaja, går ju bra för henne :P eller ...

Ja nu kollar vi på något tokpå trean, inte så förtjust i de... men men vad gör man inte för vänner!!


Jaja blir ett kort inlägg nu för vet inte vad jag ska skriva!!<3


Puss och kram

                // Beckisss<3

Av Beckis - 9 augusti 2012 14:20

Sitter nu hos Majs<3, och kollar på olika saker och kollar på teen mom :) hon ska snart väg och jobba och jag ska fara till momma :P hihi.. jar jobbat idag med, fick städa, inte det roligaste men det behövdes :P hihi.. Ja annars har de inte hänt så mkt mer.. blir ett kort inlägg nu!! :) 

En låt som har fastnat i mittt huvve :P haha


Puss och kram

               // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards